Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Formativno spremljanje in spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine v 7. razredu osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
Gabriela Boškin Blokar
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
kritično mišljenje
,
sodelovanje
,
književno besedilo
,
domače branje
,
komunikacijski pouk
Pouk slovenščine v tretjem triletju z uporabo elementov formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
mag. Mateja Hočevar Gregorič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
kriteriji uspešnosti
,
načrt učenja
Pouk slovenščine na daljavo v osnovni šoli: primer obravnave lutkovne uprizoritve Romeo in Julija po dramski predlogi Williama Shakespearja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2020
•
Avtorji:
Vanja Kavčnik Kolar
•
Ključne besede:
slovenščina
,
formativno spremljanje
,
pouk na daljavo z vključevanjem sodobne tehnologije
,
dramatika
,
William Shakespeare
Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2020
•
Avtorji:
Ana Perović
•
Ključne besede:
slovenščina
,
formativno spremljanje
,
pouk na daljavo
,
digitalna pismenost
,
digitalna orodja
,
SAMR-model
Ura zgodovine v 6. razredu v povezavi s knjižničnim informacijskim znanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Urška Jesenko
•
Ključne besede:
začetki medicine
,
zgodovina
,
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
sodelovalno učenje
,
medpredmetno sodelovanje
,
KIZ
Iskanje gradiva v knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Janja Habe
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
knjižnično informacijsko znanje
,
iskanje knjižničnega gradiva
Bogatenje besedišča
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Marta Gorjup
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
KIZ
,
slovarji
,
besedišče
Seminarska naloga – ogledalo informacijske pismenosti
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Irena Brilej
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
seminarska naloga
,
knjižnično informacijsko znanje
»Formativno spremljanje? Pa saj to že itak delamo!«
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Lučka Palir Mavrič
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
KIZ
,
knjižnični red
V knjižnici diši po praznikih
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Barbara Rocek Bregar
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
knjižnično informacijsko znanje (KIZ)
,
elementi formativnega spremljanja
Ob čudežnem drevesu v knjižnici rastemo, se družimo in drug drugega bogatimo
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Klara Napast
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
književnost
,
poezija
,
KIZ
Spodbujanje razvoja bralne zmožnosti s formativnim spremljanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
nameni in kriteriji uspešnosti
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
dokazi
,
predznanje
,
samovrednotenje
,
bralna zmožnost
«
1
2
3
4
5
6
…
11
»