Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Seminarska naloga – ogledalo informacijske pismenosti
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Irena Brilej
•
Ključne besede:
seminarska naloga
,
knjižnično informacijsko znanje
,
formativno spremljanje
»Formativno spremljanje? Pa saj to že itak delamo!«
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Lučka Palir Mavrič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
KIZ
,
knjižnični red
,
šolska knjižnica
V knjižnici diši po praznikih
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Barbara Rocek Bregar
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
knjižnično informacijsko znanje (KIZ)
,
elementi formativnega spremljanja
,
šolska knjižnica
Ob čudežnem drevesu v knjižnici rastemo, se družimo in drug drugega bogatimo
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Klara Napast
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
književnost
,
poezija
,
KIZ
,
šolska knjižnica
Spodbujanje razvoja bralne zmožnosti s formativnim spremljanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
dokazi
,
predznanje
,
samovrednotenje
,
bralna zmožnost
,
nameni in kriteriji uspešnosti
,
formativno spremljanje
Kit v šolski knjižnici – nadgradnja projekta Rastem s knjigo
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2018
•
Avtorji:
Simona Merljak
•
Ključne besede:
domače branje
,
projekt Rastem s knjigo
,
spis
,
formativno spremljanje
Pisna naloga – rezultat medpredmetnega povezovanja
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2018
•
Avtorji:
Andreja Urbanec
•
Ključne besede:
informacijska pismenost
,
seminarska naloga
,
KIZ
,
pisna naloga
,
formativno spremljanje
Tudi v šolski knjižnici lahko formativno spremljamo
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Andreja Urbanec
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
aktivne oblike dela
,
šolska knjižnica
Povezovanje knjižnice in pouka slovenščine z metodo fit4kid
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Nenad Dolgov
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
KIZ
,
fit4kid
,
šolska knjižnica
Beremo stripe za domače branje
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2019
•
Avtorji:
Urška Jesenko
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
formativno spremljanje
,
domače branje
,
knjižnično informacijsko znanje
,
strip
,
slovenščina
Razvijanje osebnih in socialnih kompetenc učencev
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2017
•
Avtorji:
dr. Maja Šebjanič Oražem
•
Ključne besede:
medsebojni odnosi
,
reševanje konfliktov
,
šolska svetovalna služba
,
osebni in socialni razvoj
,
formativno spremljanje
Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Sonja Bregar Mazzini
•
Ključne besede:
bralne učne strategije
,
sodelovalno učenje
,
plemiči in kmetje
,
srednji vek
,
formativno spremljanje
«
1
2
3
4
5
6
…
10
»