Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Kako nastane otrok?
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
Anja Šter
•
Ključne besede:
spoznavanje okolja
,
delo z viri
,
formativno spremljanje
,
razvoj otroka
,
kriteriji uspešnosti
Besede, besede
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Bojana Modrijančič Reščič
•
Ključne besede:
tvorjenke
,
izvor besed
,
formativno spremljanje
,
frazemi
,
besedotvorje
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Marija Holc
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
Boccaccio
,
Novela o sokolu
Uvajanje formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Renata Škodnik
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
uvajanje formativnega spremljanja
,
sodobni pristopi poučevanja
Obravnava književnega besedila s sodelovalnim učenjem in vključenimi elementi formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2016
•
Avtorji:
Katarina Germšek
•
Ključne besede:
Boris A. Novak
,
formativno spremljanje
,
sodelovalno učenje
,
umetnostno besedilo
Formativno spremljanje pri pouku zgodovine na primeru teme osamosvojitev Slovenije
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Tatjana Kreč
•
Ključne besede:
delo z viri
,
osamosvojitev Slovenije
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
vrstniško vrednotenje
Tvorba poustvarjalnega besedila na podlagi umetnostnega besedila ob upoštevanju elementov formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2019
•
Avtorji:
Nataša Klis
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
William Shakespeare
,
poustvarjalno besedilo
Formativno spremljanje učencev pri pisanju uradnih vabil v 7. razredu osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2019
•
Avtorji:
Vera Zagoričnik Novak
•
Ključne besede:
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
uradna vabila
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
dokazi
Formativno spremljanje in spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine v 7. razredu osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
Gabriela Boškin Blokar
•
Ključne besede:
književno besedilo
,
domače branje
,
komunikacijski pouk
,
formativno spremljanje
,
kritično mišljenje
,
sodelovanje
Pouk slovenščine v tretjem triletju z uporabo elementov formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
mag. Mateja Hočevar Gregorič
•
Ključne besede:
načrt učenja
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
kriteriji uspešnosti
Pouk slovenščine na daljavo v osnovni šoli: primer obravnave lutkovne uprizoritve Romeo in Julija po dramski predlogi Williama Shakespearja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2020
•
Avtorji:
Vanja Kavčnik Kolar
•
Ključne besede:
dramatika
,
William Shakespeare
,
slovenščina
,
formativno spremljanje
,
pouk na daljavo z vključevanjem sodobne tehnologije
Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2020
•
Avtorji:
Ana Perović
•
Ključne besede:
digitalna pismenost
,
digitalna orodja
,
SAMR-model
,
slovenščina
,
formativno spremljanje
,
pouk na daljavo
«
1
2
3
4
5
6
…
11
»