Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Jedrna vloga ravnatelja pri vpeljevanju novega koncepta razširjenega programa
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2024
•
Avtorji:
mag. Sonja Filipič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
ravnatelj
,
učenec
,
šolski prostor
,
razširjeni program
,
strokovni delavec
,
avtonomija
Razvoj učne motivacije: pomoč učencu s posebnimi potrebami z vključevanjem elementov formativnega spremljanja
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1/2024
•
Avtorji:
Ksenija Mlekuž
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
gradniki učne motivacije
,
čustvene težave
Trst – prostori meje – raziskovanje ‘in situ’ z uporabo elementov formativnega spremljanja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2023
•
Avtorji:
Metka Koder
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
zgodovina Trsta
,
učenci kot sooblikovalci učnega procesa
,
kultura na pomolu
,
doživeta izkušnja
Treba je delovati po načelu največje koristi za otroka: intervju z Nives Zore in mag. Renato Zupanc Grom
Članek iz:
Razredni pouk 2/2022
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
šola
,
spodbudno učno okolje
,
zmožen otrok
Kakšno podobo imajo vzgojitelji/učitelji o otroku, otrocih, ki prihajajo v šolo?
Članek iz:
Razredni pouk 2/2022
•
Avtorji:
dr. Petra Štirn Janota
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
spodbudno učno okolje
,
podoba o otroku
,
zmožen otrok
,
učitelj/vzgojitelj razmišljujoči praktik
Z roko v roki do lastnega znanja
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2016
•
Avtorji:
Lea Vernik
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
samoregulacija
,
sprotno vrednotenje
Sistematično spodbujanje, spremljanje in preverjanje vsepredmetnih veščin v mednarodnem projektu Spremljanje vsepredmetnih veščin
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2016
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
,
Amela Sambolić Beganović
•
Ključne besede:
vsepredmetne veščine
,
formativno spremljanje
,
avtentični pouk
,
samouravnavanje
Utrjevanje pri matematiki v 2. razredu – formativno spremljanje
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
Anja Gačnik
•
Ključne besede:
matematika
,
formativno spremljanje
,
utrjevanje znanja
,
števila do 20
,
delovne postaje
Zakaj je formativno spremljanje ključ do vključujoče šole?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
mag. Mariza Skvarč
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
učeča se skupnost
,
vključujoča šola
Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
refleksija
,
elementi formativnega spremljanja
Vključujoča šola – izjema ali pravilo
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
dr. Jana Grah
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
učeča se skupnost
,
učno okolje
,
koncept vključevanja
,
vodenje razreda za dobro klimo in vključenost
,
socialno in čustveno opismenjevanje
Pouk, ki omogoča pogovor, interakcijo in izmenjavo informacij
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
mag. Nada Nedeljko
•
Ključne besede:
učenje
,
formativno spremljanje
,
poučevanje
,
komunikacija
,
razredna interakcija
1
2
3
…
10
»