Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Vključevanje učencev v popravljanje napak
Članek iz:
Razredni pouk 3/2018
•
Avtorji:
Matija Martinec
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
Montessori pedagogika
,
nameni učenja
,
popravljanje napak
,
(samo)preverjanje
Uprizoritev pravljice Rdeča kapica po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 2/2019
•
Avtorji:
Katja Draškovič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
pravljica
,
1. razred
,
uprizoritev
Obisk osnovne šole na Škotskem
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
Škotska
,
refleksija
Vodenje razreda po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
mag. Katarina Dolgan
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
vodenje razreda
,
študijska srečanja za učitelje razrednega pouka
,
strategije za razvijanje socialno-čustvene kompetence
,
spremenjena vloga učenca in učitelja
Sodelovalno učenje in formativno spremljanje
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
Snježana Rajaković
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
IKT
,
sodelovalno učenje
,
bralno razumevanje
,
mednarodno povezovanje
Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Tomi Ploj
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
pravljica
,
čustvene kompetence
,
podpora učenju
Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
mag. Evelin Malnar
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
elementi in orodja formativnega spremljanja
,
sistematično opismenjevanje
,
obravnava malih tiskanih in pisanih črk
Opismenjevanje po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
Saša Kravos
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
samovrednotenje
,
opismenjevanje
,
zapis pisanih črk
,
sledenje načrtu
Kako nastane otrok?
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
Anja Šter
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
razvoj otroka
,
kriteriji uspešnosti
,
spoznavanje okolja
,
delo z viri
Besede, besede
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Bojana Modrijančič Reščič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
frazemi
,
besedotvorje
,
tvorjenke
,
izvor besed
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Marija Holc
•
Ključne besede:
Boccaccio
,
Novela o sokolu
,
formativno spremljanje
Uvajanje formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Renata Škodnik
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
uvajanje formativnega spremljanja
,
sodobni pristopi poučevanja
«
1
2
3
4
…
10
»