Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Pouk, ki omogoča pogovor, interakcijo in izmenjavo informacij
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
mag. Nada Nedeljko
•
Ključne besede:
poučevanje
,
komunikacija
,
razredna interakcija
,
učenje
,
formativno spremljanje
Spremljanje učenca mora služiti nadaljnjemu učenju in poučevanju
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
predznanje
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
nameni učenja
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
Vključevanje učencev v popravljanje napak
Članek iz:
Razredni pouk 3/2018
•
Avtorji:
Matija Martinec
•
Ključne besede:
nameni učenja
,
popravljanje napak
,
(samo)preverjanje
,
formativno spremljanje
,
Montessori pedagogika
Uprizoritev pravljice Rdeča kapica po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 2/2019
•
Avtorji:
Katja Draškovič
•
Ključne besede:
1. razred
,
uprizoritev
,
formativno spremljanje
,
pravljica
Obisk osnovne šole na Škotskem
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
refleksija
,
formativno spremljanje
,
Škotska
Vodenje razreda po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
mag. Katarina Dolgan
•
Ključne besede:
študijska srečanja za učitelje razrednega pouka
,
strategije za razvijanje socialno-čustvene kompetence
,
spremenjena vloga učenca in učitelja
,
formativno spremljanje
,
vodenje razreda
Sodelovalno učenje in formativno spremljanje
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
Snježana Rajaković
•
Ključne besede:
sodelovalno učenje
,
bralno razumevanje
,
mednarodno povezovanje
,
formativno spremljanje
,
IKT
Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Tomi Ploj
•
Ključne besede:
čustvene kompetence
,
podpora učenju
,
formativno spremljanje
,
pravljica
Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
mag. Evelin Malnar
•
Ključne besede:
sistematično opismenjevanje
,
obravnava malih tiskanih in pisanih črk
,
formativno spremljanje
,
elementi in orodja formativnega spremljanja
Opismenjevanje po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
Saša Kravos
•
Ključne besede:
opismenjevanje
,
zapis pisanih črk
,
sledenje načrtu
,
formativno spremljanje
,
samovrednotenje
Kako nastane otrok?
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
Anja Šter
•
Ključne besede:
kriteriji uspešnosti
,
spoznavanje okolja
,
delo z viri
,
formativno spremljanje
,
razvoj otroka
Besede, besede
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Bojana Modrijančič Reščič
•
Ključne besede:
besedotvorje
,
tvorjenke
,
izvor besed
,
formativno spremljanje
,
frazemi
«
1
2
3
4
…
10
»