Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Nina Novak
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Nina Novak
Formativno spremljanje v podporo branju in razumevanju književnih besedil na razredni stopnji
Članek iz:
Razredni pouk 1/2024
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
vprašanja
,
dokazi
,
nameni učenja
,
književni pouk
,
povratna informacija
,
branje
Zakaj je učencem na razredni stopnji potrebno zagotavljati čas in prostor za igro?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2022
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
didaktična igra
,
prosta igra
Treba je delovati po načelu največje koristi za otroka: intervju z Nives Zore in mag. Renato Zupanc Grom
Članek iz:
Razredni pouk 2/2022
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
spodbudno učno okolje
,
zmožen otrok
,
formativno spremljanje
,
šola
Opismenjevanje – kaj se spreminja?
Članek iz:
Razredni pouk 2/2023
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
poslušanje
,
govorjenje
,
pisanje
,
dosežki
,
branje
,
sporazumevalna zmožnost
Učenje ljudskega plesa na razredni stopnji
Članek iz:
Razredni pouk 1/2023
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
ples
,
didaktični koraki
,
izročilo
,
Razredni pouk
,
gibanje
Vključevanje vsebin Televizije Slovenija v vzgojno-izobraževalno delo (na daljavo)
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
,
mag. Katarina Dolgan
•
Ključne besede:
sodelovanje med učitelji
,
instrumentarij za opazovanje
,
povratna informacija
,
kolegialna hospitacija
Načrtovanje pouka s sodobnimi pristopi
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
načrtovanje pouka
,
študijske skupine
,
sodobni pristopi
,
učitelji
Kako načrtovati učni sklop?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
učni sklop
,
letna priprava
,
učni načrt
,
načrtovanje
Ocenjevanje znanja na razredni stopnji v zadnjih šolskih letih
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2022
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
priporočila
,
drugi (raznoliki) načini opismenjevanja
,
kriteriji
,
ocenjevanje
Kako se pripraviti na prihod prvošolcev (generacije 2021/2022)?
Članek iz:
Razredni pouk 2/2021
•
Avtorji:
mag. Tamara Malešević
,
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
prvošolčki
,
dnevna rutina
,
socializacija
,
razredna pravila
,
pouk na daljavo
Načrtovanje učnega sklopa s poudarkom na trajnostnem razvoju in razvijanju trajnostne mobilnosti
Članek iz:
Razredni pouk 1/2021
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
okolje
,
aktivna vloga učenca
,
dokazi
,
učni sklop
,
trajnostni razvoj
,
načrtovanje
Izvajanje usposabljanja za vožnjo kolesa in kolesarskih izpitov v osnovni šoli v času pouka na daljavo in ob povratku v šolo
Članek iz:
Razredni pouk 1/2021
•
Avtorji:
mag. Marta Novak
,
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
kolesarski izpit
,
Razredni pouk
,
usposabljanje z vožnjo kolesa
1
2
»