Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Sandra Mršnik
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Sandra Mršnik
Bralna pismenost na razredni stopnji: Pogled na celoto in na podrobnosti
Članek iz:
Razredni pouk 2/2023
•
Avtorji:
dr. Sandra Mršnik
•
Ključne besede:
projekt OBJEM
,
bralna pismenost
,
gradniki
,
didaktični pristopi na razredni stopnji
Opisno ocenjevanje pri tujem jeziku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju: od teorije k praksi
Članek iz:
Razredni pouk 1/2016
•
Avtorji:
dr. Sandra Mršnik
,
Berta Kogoj
,
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
opisna ocena
,
dosežek
,
kriterij
,
sprotno spremljanje
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
dr. Sandra Mršnik
•
Ključne besede:
intervju
,
varno in spodbudno učno okolje
,
delavnica
Kako znotraj šolskega prostora voditi na sodelovalen in vključujoč način
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2020
•
Avtorji:
Petra Založnik
,
dr. Sandra Mršnik
•
Ključne besede:
zaupanje
,
sodelovanje
,
participativno vodenje
,
nove rešitve
,
inteligenca skupine
Naša pot do »sončnih 12« v projektu ProLEA
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
Andreja Škerjanc
,
dr. Sandra Mršnik
•
Ključne besede:
učeča se skupnost
,
projekt
,
PROLEA
,
pozitivna naravnanost
,
kolektiv