Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Šola za ravnatelje
Programi
Strokovna srečanja
Svetovanja
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Leonida Novak
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Leonida Novak
Opisno ocenjevanje pri tujem jeziku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju: od teorije k praksi
Članek iz:
Razredni pouk 1/2016
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
dr. Sandra Mršnik
,
Berta Kogoj
•
Ključne besede:
dosežek
,
kriterij
,
sprotno spremljanje
,
povratna informacija
,
opisna ocena
Spremljanje učenca mora služiti nadaljnjemu učenju in poučevanju
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
predznanje
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
nameni učenja
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
Domača naloga – zakaj, koliko, kako jo pregledati, kaj narediti s »pozabljenimi nalogami«?
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
priporočen čas za opravljanje domače naloge
,
domača naloga
,
pomoč pri domači nalogi
Intervju s Polono Legvart, dobitnico priznanja Blaža Kumerdeja
Članek iz:
Razredni pouk 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
učno okolje
,
celostno učenje
,
raziskovanje lastne prakse
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
Ocenjevati narek v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ali ne?
Članek iz:
Razredni pouk 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
dr. Nataša Potočnik
•
Ključne besede:
narek
,
ocenjevanje
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
Kaj pomeni znati poštevanko?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2018
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
poštevanka
,
drugo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
matematika
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
Kaj je govorno nastopanje in kdaj ter kako ga ocenjevati?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
drugo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
govorno nastopanje
,
ocenjevanje
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
Domače branje pri pouku književnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Članek iz:
Razredni pouk 2/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
branje
,
domače branje
,
drugo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
književnost
,
slovenščina
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
Obisk osnovne šole na Škotskem
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
refleksija
,
formativno spremljanje
,
Škotska
Branje od 1. do 5. razreda (in naprej)
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
vzgoja učinkovitega bralca
,
obseg besedišča
,
branje
,
sistematično opismenjevanje
Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
Mojca Dolinar
,
Katarina Podbornik
•
Ključne besede:
sodelov@lnica
,
Razredni pouk
,
IKT
Kako izvajati pouk na prostem?
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
izvajanje pouka na prostem
,
učne dejavnosti
,
načrtovanje
,
pouk na prostem
1
2
»