Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
Katarina Podbornik
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
Katarina Podbornik
Vloga ravnatelja pri uspešnem vpeljevanju novosti in projektov na šoli
Članek iz:
Razredni pouk 1/2022
•
Avtorji:
Katarina Podbornik
•
Ključne besede:
dobro počutje
,
pedagoško vodenje
,
vseživljenjsko učenje
,
strokovna podpora učiteljem
Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
Mojca Dolinar
,
Katarina Podbornik
•
Ključne besede:
Razredni pouk
,
IKT
,
sodelov@lnica
Učenci, ki so nam v izziv v vključujočem razredu
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
Katarina Podbornik
•
Ključne besede:
delavnica
,
skotopični sindrom
,
procesiranje vidnih informacij