Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Leonida Novak
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Leonida Novak
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
dr. Sandra Mršnik
•
Ključne besede:
intervju
,
varno in spodbudno učno okolje
,
delavnica
Didaktična igra kot priložnost za spremljanje razvoja otroka
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
didaktična igra
,
delavnica
,
spremljanje razvoja otroka
Gibalne dejavnosti v šoli kot didaktično sredstvo pri vseh predmetih
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
didaktika
,
delavnica
,
gibalne dejavnosti
Principi učenja in poučevanja v spodbudnem učnem okolju na razredni stopnji
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
mag. Nada Nedeljko
•
Ključne besede:
izzivi učenja in poučevanja
,
sedem principov učenja in poučevanja
Spodbujanje razvoja bralne zmožnosti s formativnim spremljanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
dokazi
,
predznanje
,
samovrednotenje
,
bralna zmožnost
,
nameni in kriteriji uspešnosti
Šola, prilagojena šestletnikom, ali šestletniki, prilagojeni šoli?
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3-4/2016
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
didaktični pristopi
,
učno okolje
,
devetletna osnovna šola
,
značilnosti učencev
Ko je učenje personalizirano, ima vsak učenec glas, njegovo učenje pa je vidno
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
učno okolje
,
glas učenca
,
personalizirano učenje
,
vidno učenje
Pogovor z učenci – živimo šolo prihodnosti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
,
Saša Kregar
,
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
odgovornost
,
učni proces
,
šola prihodnosti
,
sooblikovanje
Raziskovanje lastne prakse – kako in le zakaj?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
učeča se skupnost
,
raziskovanje lastne prakse
,
znanstvene raziskave
,
akcijsko raziskovanje
«
1
2