Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Ada Holcar Brunauer
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Ada Holcar Brunauer
Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
refleksija
,
elementi formativnega spremljanja
Pogovor z učenci – živimo šolo prihodnosti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
Saša Kregar
,
dr. Ada Holcar Brunauer
,
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
odgovornost
,
učni proces
,
šola prihodnosti
,
sooblikovanje
Glas učenca in formativno spremljanje
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
Saša Kregar
,
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
sodelovanje
,
učni proces
,
glas učenca
Protokol za (samo)vrednotenje elementov formativnega spremljanja pri pouku
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2018
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
,
Urška Margan
•
Ključne besede: Ni ključnih besed.
Načrt ustvarjanja glasbe ali plesa v dvojicah (v času izobraževanja na daljavo ali tudi sicer)
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1/2021
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
,
dr. Dimitrij Beuermann
•
Ključne besede:
glasba
,
načrt ustvarjanja
,
ples v dvojicah
,
individualni načrt učenja
Izboljševanje učnih dosežkov učencev s formativnim spremljanjem
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
Urška Margan
,
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
učni dosežki
Intervju z Normanom Emersonom
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
Škotska
,
intervju
,
Irska