Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Pomen sodelovanja svetovalnega delavca in učitelja pri uresničevanju strategij formativnega spremljanja v preventivnih dejavnostih
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2018
•
Avtorji:
dr. Maja Šebjanič Oražem
•
Ključne besede:
preventivne dejavnosti
,
osebni in socialni razvoj
,
formativno spremljanje
Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Petra Štampfl
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
didaktika
,
stari Grki
,
stari Rimljani
,
zgodovina
Moje izkušnje z uvajanjem formativnega spremljanja pri pouku glasbene umetnosti
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 3/2017
•
Avtorji:
Monika Glücks Donko
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
glasbena umetnost
,
osnovna šola
Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
didaktika zgodovine
,
vrednotenja znanja
,
učenje zgodovine
,
orodja formativnega spremljanja
,
formativno spremljanje
Formativno spremljanje znanja nam odstre nevidne kotičke dijakovega učenja in mišljenja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Dragica Babič
•
Ključne besede:
bralne učne strategije
,
didaktika ocenjevanja
,
različni modeli vladanja
,
Rimsko-Nemško cesarstvo
,
formativno spremljanje
Študijski obisk pedagoških svetovalcev Zavoda RS za Šolstvo (ZRSŠ) na Education Scotland (ES) v Glasgowu, 22.–26. september 2014
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
mag. Bernarda Gaber
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
učni dosežki
,
Education Scotland
,
formativno spremljanje
Vključenost trajnostne mobilnosti pri pouku in priprava na govorni nastop v 2. razredu
Članek iz:
Razredni pouk 1/2021
•
Avtorji:
Veronika Svoljšak
•
Ključne besede:
trajnostna mobilnost
,
varnost v prometu
,
govorni nastop
,
formativno spremljanje
Izkušnja 27-letnega pedagoškega vodenja srednje šole
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
mag. Meta Kamšek
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
ravnatelj
,
pedagoško vodenje
,
izkušnje
,
srednja šola
Tudi učitelji potrebujejo povratno informacijo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Mateja Peršolja
•
Ključne besede:
učitelji
,
povratna informacija
,
diagnostika predznanja
,
formativno spremljanje
Elementi formativnega spremljanja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Jurij Cvitanič
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
vrstniško vrednotenje
,
preverjanje znanja
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
poučevanje kot raziskovanje
,
nameni učenja
,
formativno spremljanje
Poučevanje kot raziskovanje
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Jana Trebušak
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
preverjanje znanja
,
kriteriji uspešnosti
,
poučevanje kot raziskovanje
,
nameni učenja
,
formativno spremljanje
Formativno spremljanje – pot do vseh, tudi do ranljivih skupin otrok, mladostnikov in odraslih
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Anja Kristan
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
ranljive skupine
,
izvedba dejavnosti
,
vrtec
«
1
…
3
4
5
6
7
…
10
»