Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Kit v šolski knjižnici – nadgradnja projekta Rastem s knjigo
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2018
•
Avtorji:
Simona Merljak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
domače branje
,
projekt Rastem s knjigo
,
spis
Pisna naloga – rezultat medpredmetnega povezovanja
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2018
•
Avtorji:
Andreja Urbanec
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
informacijska pismenost
,
seminarska naloga
,
KIZ
,
pisna naloga
Tudi v šolski knjižnici lahko formativno spremljamo
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Andreja Urbanec
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
aktivne oblike dela
Povezovanje knjižnice in pouka slovenščine z metodo fit4kid
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Nenad Dolgov
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
KIZ
,
fit4kid
Beremo stripe za domače branje
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2019
•
Avtorji:
Urška Jesenko
•
Ključne besede:
strip
,
slovenščina
,
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
formativno spremljanje
,
domače branje
,
knjižnično informacijsko znanje
Razvijanje osebnih in socialnih kompetenc učencev
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2017
•
Avtorji:
dr. Maja Šebjanič Oražem
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
medsebojni odnosi
,
reševanje konfliktov
,
šolska svetovalna služba
,
osebni in socialni razvoj
Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Sonja Bregar Mazzini
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
bralne učne strategije
,
sodelovalno učenje
,
plemiči in kmetje
,
srednji vek
Pomen sodelovanja svetovalnega delavca in učitelja pri uresničevanju strategij formativnega spremljanja v preventivnih dejavnostih
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2018
•
Avtorji:
dr. Maja Šebjanič Oražem
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
preventivne dejavnosti
,
osebni in socialni razvoj
Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Petra Štampfl
•
Ključne besede:
zgodovina
,
formativno spremljanje
,
didaktika
,
stari Grki
,
stari Rimljani
Moje izkušnje z uvajanjem formativnega spremljanja pri pouku glasbene umetnosti
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 3/2017
•
Avtorji:
Monika Glücks Donko
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
formativno spremljanje
,
glasbena umetnost
Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
didaktika zgodovine
,
vrednotenja znanja
,
učenje zgodovine
,
orodja formativnega spremljanja
Formativno spremljanje znanja nam odstre nevidne kotičke dijakovega učenja in mišljenja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Dragica Babič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
bralne učne strategije
,
didaktika ocenjevanja
,
različni modeli vladanja
,
Rimsko-Nemško cesarstvo
«
1
…
3
4
5
6
7
…
11
»