Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
pouk na daljavo
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
pouk na daljavo
E-pouk matematike na daljavo v osnovni in srednji šoli
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2022
•
Avtorji:
Lidija Pulko
,
mag. Melita Gorše Pihler
•
Ključne besede:
pouk na daljavo
,
spletne učilnice
,
videokonferenčna okolja
,
videoposnetki z matematično vsebino
,
spletni vprašalniki
Sodelovalno nad piramide
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2022
•
Avtorji:
Andreja Pečovnik Mencinger
•
Ključne besede:
pouk na daljavo
,
sodelovalno delo
,
piramide
Medpredmetno povezovanje pri pouku na daljavo
Članek iz:
Razredni pouk 1/2022
•
Avtorji:
mag. Vesna Burjak
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
pouk na daljavo
,
vseživljenjsko učenje
,
učna uspešnost
Razširjeni program na daljavo
Članek iz:
Razredni pouk 1/2023
•
Avtorji:
Vanja Vravnik
•
Ključne besede:
pouk na daljavo
,
razširjeni program
,
področja razširjenega programa
,
dejavnosti razširjenega programa
,
prosti čas
Moje prve izkušnje s poučevanjem
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
mag. Simona Škvarč
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
pouk na daljavo
,
izkušnje
,
učiteljica začetnica
,
osebni izzivi
Pouk na daljavo: vpogled v mnenje učencev z dodatno strokovno pomočjo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2022
•
Avtorji:
Petra Regent
•
Ključne besede:
pouk na daljavo
,
učno okolje
,
DSP
Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2020
•
Avtorji:
Ana Perović
•
Ključne besede:
slovenščina
,
formativno spremljanje
,
pouk na daljavo
,
digitalna pismenost
,
digitalna orodja
,
SAMR-model
Pouk na daljavo in raba frazema v nekaterih neumetnostnih besedilih
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2021
•
Avtorji:
Martina Kokelj
•
Ključne besede:
slovenščina
,
pouk na daljavo
,
frazemi
Virtualni obisk 36. Slovenskega knjižnega sejma
Članek iz:
Šolska knjižnica 3/2021
•
Avtorji:
Andreja Nagode Burger
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
šolska knjižnica
,
pouk na daljavo
,
epidemija
,
virtualni obisk
,
Slovenski knjižni sejem
Šolska knjižnica na daljavo
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2021
•
Avtorji:
Nataša Markič
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
pouk na daljavo
,
koronavirus
,
KIZ
,
samoizobraževanje
Kako se pripraviti na prihod prvošolcev (generacije 2021/2022)?
Članek iz:
Razredni pouk 2/2021
•
Avtorji:
mag. Tamara Malešević
,
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
razredna pravila
,
pouk na daljavo
,
prvošolčki
,
dnevna rutina
,
socializacija
Uporaba spletne strani Google Site v osnovni šoli pri pouku glasbene umetnosti
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 2/2021
•
Avtorji:
Žiga Kert
•
Ključne besede:
aplikacije
,
pouk na daljavo
,
sodobna tehnologija
,
Google Site
,
učenec v središču
1
2
3
»