Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
učno okolje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
učno okolje
Razumevanje vpliva različnih dejavnikov šolske klime na občutek pripadnosti šoli
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2024
•
Avtorji:
mag. Vesna Starman
•
Ključne besede:
učno okolje
,
obšolske dejavnosti
,
občutek pripadnosti
,
teorija ekoloških sistemov
,
odnosi med učitelji in učenci
,
varnost v šoli
,
interakcije med vrstniki
,
vključenost staršev
Preoblikovanje razredne učilnice v inkluziven učni prostor
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2017
•
Avtorji:
dr. Majda Cencič
,
Sanja Prosen
•
Ključne besede:
učno okolje
,
fizični ali grajeni učni prostor
,
inkluzivna učilnica
Mnenja staršev o pouku in učnem okolju podružničnih šol
Članek iz:
Razredni pouk 2-3/2016
•
Avtorji:
dr. Majda Cencič
,
Nuša Kogej
•
Ključne besede:
starši
,
vprašalnik
,
učno okolje
,
podružnične šole
,
kombinirani pouk
Vključujoča šola – izjema ali pravilo
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
dr. Jana Grah
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
učeča se skupnost
,
učno okolje
,
koncept vključevanja
,
vodenje razreda za dobro klimo in vključenost
,
socialno in čustveno opismenjevanje
Intervju s Polono Legvart, dobitnico priznanja Blaža Kumerdeja
Članek iz:
Razredni pouk 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
raziskovanje lastne prakse
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
učno okolje
,
celostno učenje
Pouk na daljavo: vpogled v mnenje učencev z dodatno strokovno pomočjo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2022
•
Avtorji:
Petra Regent
•
Ključne besede:
pouk na daljavo
,
učno okolje
,
DSP
Šola, prilagojena šestletnikom, ali šestletniki, prilagojeni šoli?
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3-4/2016
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
didaktični pristopi
,
učno okolje
,
devetletna osnovna šola
,
značilnosti učencev
Prekomerna vzdražljivost živčnega sistema in nadarjeni učenci – razumevanje, prepoznavanje in svetovalna podpora
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1/2017
•
Avtorji:
mag. Tanja Bezić
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
nadarjeni
,
učno okolje
,
svetovanje
,
teorija pozitivne osebnostne dezintegracije
,
prekomerna vzdražljivost živčnega sistema
Ko je učenje personalizirano, ima vsak učenec glas, njegovo učenje pa je vidno
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
učno okolje
,
glas učenca
,
personalizirano učenje
,
vidno učenje
Strukturiranje učnega prostora in procesa za zagotavljanje prilagojenega učnega okolja učencem z avtističnimi motnjami
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2021
•
Avtorji:
Mirjam Grubar
•
Ključne besede:
avtistične motnje
,
učno okolje
,
struktura
,
vizualna opora
,
delovni sistem
Obisk Škotske – vrednote imajo pomembno mesto
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
Natalija Rak
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
formativno spremljanje
,
Škotska
,
vrednote
,
učno okolje
,
uvajanje novosti v poučevanje
Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami pri matematiki
Članek iz:
Matematika v šoli 1-2/2016
•
Avtorji:
dr. Jana Grah
•
Ključne besede:
posebne vzgojno-izobraževalne potrebe
,
učenci z učnimi težavami
,
petstopenjski model pomoči učencem z učnimi težavami
,
učno okolje
,
proces soustvarjanja spodbudnega učnega okolja