Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
branje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
branje
Medvrstniško spodbujanje branja v šolski knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Martina Kozorog Kenda
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
branje
,
medgeneracijsko branje
,
bralna motivacija
,
priporočanje knjig
,
promocija gradiva
,
označevanje knjig
Reklama za šolsko knjižnico
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Simona Merljak
•
Ključne besede:
branje
,
promocija
,
reklama
,
šolska knjižnica
O kom govorimo in kolektivni spomin – uporaba bralnih strategij pri uri KIZ
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2019
•
Avtorji:
Tatjana Vučko
•
Ključne besede:
branje
,
knjižnično informacijsko znanje
,
bralne strategije
Razvoj branja od vrtca do drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2019
•
Avtorji:
Polona Bogataj
•
Ključne besede:
tehnike učenja branja
,
dejavnosti za spodbujanje branja
,
težave z branjem
,
branje
Z Mojco Pokrajculjo v šolsko knjižnico
Članek iz:
Šolska knjižnica 2-3/2020
•
Avtorji:
Danica Zupančič Pavlič
•
Ključne besede:
slovenščina
,
branje
,
osnovne šole
,
knjižnično gradivo
,
ljudska pravljica
Šolska knjižnica v času izrednih razmer
Članek iz:
Šolska knjižnica 3/2021
•
Avtorji:
Mojca Prebil Podpečan
•
Ključne besede:
internet
,
sodelovanje
,
branje
,
knjige
,
knjižnično gradivo
,
šolska knjižnica
Branje pravljic in pouk na daljavo na OŠ Franja Malgaja Šentjur
Članek iz:
Šolska knjižnica 3/2021
•
Avtorji:
Aleksandra Lampret Senčič
•
Ključne besede:
pouk
,
delo na daljavo
,
branje
,
spodbujanje branja na daljavo
Beri vsak dan – v družbi ali pa sam
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2021
•
Avtorji:
Polona Gajgar
•
Ključne besede:
branje
,
motivacija
Razvijanje veščin branja na OŠ Livada Velenje
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2021
•
Avtorji:
Ksenija Kregar
•
Ključne besede:
branje
,
vloga staršev
,
veščina branja
,
vloga šole
,
težave pri branju
Branje v projektu medgeneracijskega branja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4/2019
•
Avtorji:
mag. Tilka Jamnik
•
Ključne besede:
medgeneracijsko branje
,
Društvo Bralna značka
,
branje
Potujoči, čudežni kovček v vrtcu
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2022
•
Avtorji:
Katja Mavrin
•
Ključne besede:
branje
,
otrok
,
vzgojitelj
,
knjiga
,
pripovedovanje
,
butaj
,
kamišibaj gledališče
Kako spodbuditi dijake k branju in razmišljanju ob literarnih delih?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2018
•
Avtorji:
Lijana Hanc Krapec
•
Ključne besede:
branje
,
literarna dela
,
projektni dan
,
dijaki
«
1
2
3
4
5
»