Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
branje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
branje
Vsak, ki vsaj približno ve kaj o literaturi, jeziku in učenju, ve, da se je treba bati enoznačnih odgovorov, ki so edino zveličavni
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Darinka Rosc Leskovec
•
Ključne besede:
branje
,
revija Slovenščina v šoli
,
dr. Igor Saksida
,
učenje
,
intervju
Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Petra Unuk
•
Ključne besede:
učni načrt
,
branje
,
komunikacijski pouk književnosti
,
recepcija
,
slovenska berila
,
proza
,
didaktični instrumentarij
,
strategije pouka književnosti
,
tretje triletje
,
diferenciacija
,
slovenščina
,
osnovna šola
Je knjiga še vedno naša prijateljica?
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2019
•
Avtorji:
Bojana Modrijančič Reščič
•
Ključne besede:
knjiga
,
razmišljanje
,
srednješolci
,
projekt
,
branje
Kaj treniram: hokej ali branje? Najbolje kar oboje!
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2016
•
Avtorji:
Sabina Fras Popović
•
Ključne besede:
spodbujanje branja
,
bralna kultura
,
splošna knjižnica
,
fantje
,
hokej
,
trening
,
hokejski klub
,
sodelovanje
,
branje
Branje – čudovito doživetje!
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2016
•
Avtorji:
Zorka Paulina
,
Denise Šuler Rutar
,
Slavica Della Bianca
,
Martina Kozorog Kenda
•
Ključne besede:
medgeneracijsko branje
,
motivacija za branje
,
aktiv
,
izmenjava primerov dobre prakse
,
šolska knjižnica
,
branje
Uporaba bralno-učnih strategij pri pouku slovenskega jezika v 4. razredu v sodelovanju s knjižničarko
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2016
•
Avtorji:
Mojca Purg
,
Silva Hajšek
•
Ključne besede:
knjižnično informacijsko znanje
,
opis živali
,
VŽN
,
bralne učne strategije – BUS
,
bralne navade učencev
,
branje
,
bralna pismenost
BIBLOS, slovenski servis za oddaljeno izposojo e-knjig
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2016
•
Avtorji:
Renata Zamida
•
Ključne besede:
e-knjiga
,
knjižnica
,
e-knjižnica
,
elektronska izposoja gradiva
,
bralne navade
,
šolska knjižnica
,
branje
Spodbujanje branja v praznični knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Irena Brilej
•
Ključne besede:
branje
,
spodbujanje branja
,
šolska knjižnica
,
dijaki
»ŠC bere« – Bralna značka na novogoriškem Šolskem centru
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Mojca Kosovel
•
Ključne besede:
srednje šole
,
poklicno in strokovno izobraževanje
,
branje
,
bralna značka
Pravljični december v šolski knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Miriam Svete
•
Ključne besede:
branje
,
pravljica
,
december
,
osnovna šola
,
šolska knjižnica
Poučna slikanica Miška Mica v arhivu
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Nataša Markič
•
Ključne besede:
IKT
,
branje
,
arhiv
,
KIZ
,
OŠPP NIS
,
kronika
,
informacije
,
zgodovina
,
šolska knjižnica
Uporaba bralnih učnih strategij pri pouku naravoslovja in tehnike v 5. razredu
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Monika Dobravc
•
Ključne besede:
Paukova strategija
,
kompleksne učne strategije
,
bralne učne strategije
,
branje
«
1
2
3
4
5
»