Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
bralna pismenost
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
bralna pismenost
Bralna učna strategija VŽN pri predmetu družba v 5. razredu
Članek iz:
Razredni pouk 2-3/2016
•
Avtorji:
Mateja Velkavrh
•
Ključne besede:
bralna učna strategija VŽN
,
drugo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
bralna pismenost
Timsko poučevanje – Primer medpredmetnega povezovanja v tretjem razredu
Članek iz:
Razredni pouk 2-3/2016
•
Avtorji:
Mateja Tomažinčič
,
Andreja Mlakar
•
Ključne besede:
bralna pismenost
,
Paukova strategija
,
skupinsko učenje
,
medpredmetno povezovanje
,
timsko poučevanje
Bralna pismenost in bralna samopodoba
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Katja Cegnar
•
Ključne besede:
bralna samopodoba
,
učenci šestega razreda
,
osnovna šola
,
bralna pismenost
V učilnice s sodobno slovenščino: rezultati projekta Sporazumevanje v slovenskem jeziku
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Špela Arhar Holdt
,
Polona Gantar
,
Simon Krek
•
Ključne besede:
inovativna učna okolja
,
jezikovni viri
,
jezikovne tehnologije
,
slovenščina
,
bralna pismenost
Medkulturno poučevanje jezika in književnosti po modelu TILKA
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
dr. Vesna Mikolič
•
Ključne besede:
didaktika J1 in J2
,
medkulturna vzgoja
,
transakcijska analiza
,
medkulturna sporazumevalna zmožnost
,
bralna pismenost
,
nenasilna komunikacija
Predstavitev znanstvene monografije Bralna pismenost kot izziv in odgovornost
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
dr. Lara Godec Soršak
,
dr. Marja Bešter Turk
•
Ključne besede:
ocena knjige
,
revija Slovenščina v šoli
,
bralna pismenost
,
književnost
»Nova moč, s polno paro dalje.« (Trkaj) – ocena knjige Kla, kla, klasika
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
mag. Mojca Honzak
•
Ključne besede:
bralna pismenost
,
klasična poezija
,
rap
,
mladi sodobni bralec
,
mentorji branja
,
pogovor o prebranem
,
socialna integracija
,
domače branje
Uporaba bralno-učnih strategij pri pouku slovenskega jezika v 4. razredu v sodelovanju s knjižničarko
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2016
•
Avtorji:
Mojca Purg
,
Silva Hajšek
•
Ključne besede:
knjižnično informacijsko znanje
,
opis živali
,
VŽN
,
bralne učne strategije – BUS
,
bralne navade učencev
,
branje
,
bralna pismenost
Bralna značka od A do Ž.
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Nataša Litrop
•
Ključne besede:
motivacija za branje
,
bralna značka
,
bralna pismenost
Ko tudi pri športu ne gre brez branja
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Tamara Bračič
,
Ivanka Jana Svetec
•
Ključne besede:
pisna navodila
,
bralno razumevanje
,
vaje na stolu
,
vaje ob stolu
,
minuta za zdravje
,
oblikovanje in razumevanje navodil
,
razredna in predmetna stopnja
,
medpredmetno povezovanje
,
bralna pismenost
Interni šolski projekt, naslovljen Več branja za več znanja
Članek iz:
Šolska knjižnica 2-3/2020
•
Avtorji:
Jerneja Stoviček
•
Ključne besede:
bralna kultura
,
interni šolski projekt
,
bralna pismenost
,
motivacija za branje
Zabavna oblika priprav na Cankarjevo tekmovanje
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2021
•
Avtorji:
Maja Praprotnik
•
Ključne besede:
KIZ
,
tekmovanje iz slovenščine
,
priprava na Cankarjevo tekmovanje
,
motivacija za branje
,
šolska knjižnica
,
bralna pismenost
«
1
2
3
»