Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
sodelovalno učenje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
sodelovalno učenje
Z umetnostjo do znanja geografije
Članek iz:
Geografija v šoli 1/2024
•
Avtorji:
Estera Popovič
•
Ključne besede:
sodelovalno učenje
,
aktivne učne oblike
,
naredi sam
,
sodobni učni pristopi
,
interaktivni zemljevid
Tekoča tehnika branja je pot do bralnega razumevanja
Članek iz:
Razredni pouk 2/2023
•
Avtorji:
mag. Sandra Vuleta
•
Ključne besede:
branje
,
sodelovalno učenje
,
bralno razumevanje
,
tekočnost branja
Učeča se skupnost: razumevanje koncepta in njegovih pasti
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2018
•
Avtorji:
dr. Dejan Hozjan
•
Ključne besede:
upravljanje
,
učeča se skupnost
,
vzgojno-izobraževalni zavod
,
sodelovalno učenje
,
učeča se organizacija
Sodelovalno učenje in formativno spremljanje
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
Snježana Rajaković
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
IKT
,
sodelovalno učenje
,
bralno razumevanje
,
mednarodno povezovanje
Obravnava književnega besedila s sodelovalnim učenjem in vključenimi elementi formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2016
•
Avtorji:
Katarina Germšek
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
sodelovalno učenje
,
umetnostno besedilo
,
Boris A. Novak
Vključevanje lokalne zgodovine v pouk zgodovine s primeri dobre prakse učenja z avtentičnimi nalogami za spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2020
•
Avtorji:
mag. Aleksandra Boldin
•
Ključne besede:
IKT
,
sodelovalno učenje
,
vseživljenjsko učenje
,
avtentične naloge
,
ustvarjalnost pri zgodovini
,
lokalna zgodovina
Ura zgodovine v 6. razredu v povezavi s knjižničnim informacijskim znanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Urška Jesenko
•
Ključne besede:
zgodovina
,
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
sodelovalno učenje
,
medpredmetno sodelovanje
,
KIZ
,
začetki medicine
Ko energija fizike najde pot v šolsko knjižnico
Članek iz:
Šolska knjižnica 3/2021
•
Avtorji:
Andreja Urbanec
•
Ključne besede:
Fizika
,
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
IKT
,
sodelovalno učenje
,
energija
Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Sonja Bregar Mazzini
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
bralne učne strategije
,
sodelovalno učenje
,
plemiči in kmetje
,
srednji vek
Umetnost gostiteljstva v izobraževanju – spreminjanje miselnosti z metodami in praksami sodelovalnega učenja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2020
•
Avtorji:
dr. Laura P. Weisel
•
Ključne besede:
pozitivno poizvedovanje
,
sodelovalno učenje
,
možgani in učenje
,
troedini možgani
,
na učenca osredotočeno učenje
,
inovacije v izobraževanju
,
spreminjanje miselnosti
,
razvoj veščin socialnega kapitala v izobraževanju
,
socialno-čustveno učenje
,
krepitev odpornosti
,
umetnost gostovanja v izobraževanju
,
prihodnost izobraževanja
,
gostovanje učenja
,
krog
,
odpriti prostor
,
svetovna kavarna
Podstrukture metod sodelovalnega učenja v okviru umetnosti gostovanja, ki podpirajo razvoj veščin socialnega kapitala in socialno-čustvenih veščin v izobraževalnem okolju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2020
•
Avtorji:
dr. Laura P. Weisel
•
Ključne besede:
pozitivno poizvedovanje
,
sodelovalno učenje
,
možgani in učenje
,
troedini možgani
,
na učenca osredotočeno učenje
,
inovacije v izobraževanju
,
spreminjanje miselnosti
,
razvoj veščin socialnega kapitala v izobraževanju
,
socialno-čustveno učenje
,
krepitev odpornosti
,
umetnost gostovanja v izobraževanju
,
prihodnost izobraževanja
,
gostovanje učenja
,
krog
,
odpriti prostor
,
svetovna kavarna
Energija v šolski knjižnici
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2021
•
Avtorji:
Anja Šmid Pustoslemšek
•
Ključne besede:
Fizika
,
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
IKT
,
digitalna tehnologija
,
delo na daljavo
,
sodelovalno učenje
1
2
»