Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
slovenščina
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
slovenščina
Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2020
•
Avtorji:
Ana Perović
•
Ključne besede:
slovenščina
,
formativno spremljanje
,
pouk na daljavo
,
digitalna pismenost
,
digitalna orodja
,
SAMR-model
Hotimir Tivadar in Urban Batista: Fonetika 1
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2020
•
Avtorji:
dr. Lara Godec Soršak
•
Ključne besede:
slovenščina
,
revija Slovenščina v šoli
,
ocena učbenika
,
fonetika
Inkluzija – tudi v šolski knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Barbara Kavčič
•
Ključne besede:
slovenščina
,
šolska knjižnica
,
slepi in slabovidni učenci
,
inkluzija
,
branje
,
spoznavanje okolja
,
KIZ
,
pravljice
Ustvarjanje pravljice
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Tinka Fric - Kočjaž
•
Ključne besede:
slovenščina
,
šolska knjižnica
,
slikanica
,
pravljica
,
knjižnično informacijsko znanje
Beremo stripe za domače branje
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2019
•
Avtorji:
Urška Jesenko
•
Ključne besede:
slovenščina
,
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
formativno spremljanje
,
domače branje
,
knjižnično informacijsko znanje
,
strip
Pouk na daljavo in raba frazema v nekaterih neumetnostnih besedilih
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2021
•
Avtorji:
Martina Kokelj
•
Ključne besede:
slovenščina
,
pouk na daljavo
,
frazemi
Branje in šport – KIZ s prvošolci
Članek iz:
Šolska knjižnica 2-3/2020
•
Avtorji:
Barbara Kavčič
•
Ključne besede:
likovna umetnost
,
slovenščina
,
matematika
,
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
gibanje
,
šport
,
KIZ
Z Mojco Pokrajculjo v šolsko knjižnico
Članek iz:
Šolska knjižnica 2-3/2020
•
Avtorji:
Danica Zupančič Pavlič
•
Ključne besede:
slovenščina
,
branje
,
osnovne šole
,
knjižnično gradivo
,
ljudska pravljica
Medpredmetna povezava v neobičajnih okoliščinah – primer medpredmetne povezave KIZ in slovenščine
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2021
•
Avtorji:
Marjetka Pivk
•
Ključne besede:
slovenščina
,
medpredmetne povezave
,
knjižnično informacijsko znanje
,
pouk v času pandemije covida-19
,
pouk v običajnih razmerah
Obravnava domačega branja v 5. razredu s knjigo Košarkar naj bo
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2021
•
Avtorji:
Irena Petrič
•
Ključne besede:
slovenščina
,
motivacija
,
pouk
,
domače branje
,
KIZ
,
knjižnica
,
dan dejavnosti
Podjetnostna kompetenca pri izvedbi interdisciplinarnega sklopa »Zakaj jaz?«
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2021
•
Avtorji:
Katarina Bola Zupančič
•
Ključne besede:
geografija
,
slovenščina
,
Biologija
,
kemija
,
interdisciplinarni sklop
,
podjetnostna kompetenca
Pouk slovenščine v nižjem poklicnem izobraževanju
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2021
•
Avtorji:
Zdenka Holsedl Pertoci
•
Ključne besede:
slovenščina
,
srednja poklicna in tehniška šola
,
književna in jezikovna učna ura
«
1
2
3
»