Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
slovenščina
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
slovenščina
Razvijanje kritičnega branja pri pouku slovenščine v osnovni šoli
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2024
•
Avtorji:
Vanja Kavčnik Kolar
•
Ključne besede:
kritično branje
,
slovenščina
,
osnovna šola
Pravica in odgovornost v okviru zgodnejšega razvijanja pismenosti, opredeljena v strateških dokumentih: analiza in kritični pogled
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2025
•
Avtorji:
dr. Katarina Grom
•
Ključne besede:
pismenost
,
PIRLS in PISA
,
nacionalni strateški dokumenti
,
slovenščina
,
pedagoška praksa
Viri in orodja CJVT: podpora slovenščini v digitalnem okolju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2024
•
Avtorji:
dr. Špela Arhar Holdt
,
dr. Iztok Kosem
•
Ključne besede:
besedilni korpusi
,
leksikoni
,
jezikovna orodja in tehnologije
,
slovenščina
,
slovarji
Prvošolci se učijo povsod in vedno – tudi na prostem
Članek iz:
Razredni pouk 2/2022
•
Avtorji:
Damjana Očko
•
Ključne besede:
pouk na prostem
,
kombinirani pouk
,
slovenščina
,
prvi razred
Interdisciplinarna narava slikanice: možnosti medpredmetne obravnave slikanice pri pouku slovenščine in likovne umetnosti
Članek iz:
Razredni pouk 3/2019
•
Avtorji:
mag. Petra Lebar Kac
,
dr. Janja Batič
,
dr. Dragica Haramija
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
slikanica
,
multimodalna pismenost
,
Leo Lionni
,
likovna umetnost
,
slovenščina
Domače branje pri pouku književnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Članek iz:
Razredni pouk 2/2019
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
branje
,
domače branje
,
drugo vzgojno-izobraževalno obdobje
,
književnost
,
slovenščina
,
prvo vzgojno-izobraževalno obdobje
Pripoved ob neurejenem nizu slik v 2. razredu
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Andreja Perkovič
•
Ključne besede:
samovrednotenje
,
pripoved
,
vrstniška povratna informacija
,
slovenščina
,
načrtovanje
Ocenjevanje znanja učencev priseljencev pri slovenščini
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Danilo Badovinac
•
Ključne besede:
ocenjevanje znanja
,
napredovanje
,
slovenščina
,
priseljenci
V učilnice s sodobno slovenščino: rezultati projekta Sporazumevanje v slovenskem jeziku
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Špela Arhar Holdt
,
Polona Gantar
,
Simon Krek
•
Ključne besede:
inovativna učna okolja
,
jezikovni viri
,
jezikovne tehnologije
,
slovenščina
,
bralna pismenost
Govorna interpretacija dramskih besedil v osnovni šoli
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2016
•
Avtorji:
Katarina Klajn
•
Ključne besede:
govorna interpretacija
,
prozodija
,
gledališki klub
,
slovenščina
,
dramatika
Ljudje hlepijo po živi besedi
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2016
•
Avtorji:
Nejc Rožman Ivančič
•
Ključne besede:
revija Slovenščina v šoli
,
slovenščina
,
intervju
Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Petra Unuk
•
Ključne besede:
učni načrt
,
branje
,
komunikacijski pouk književnosti
,
recepcija
,
slovenska berila
,
proza
,
didaktični instrumentarij
,
strategije pouka književnosti
,
tretje triletje
,
diferenciacija
,
slovenščina
,
osnovna šola
1
2
3
»