Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
povratna informacija
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
povratna informacija
Študijski obisk pedagoških svetovalcev Zavoda RS za Šolstvo (ZRSŠ) na Education Scotland (ES) v Glasgowu, 22.–26. september 2014
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
mag. Bernarda Gaber
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
učni dosežki
,
Education Scotland
Tudi učitelji potrebujejo povratno informacijo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Mateja Peršolja
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
učitelji
,
povratna informacija
,
diagnostika predznanja
Elementi formativnega spremljanja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Jurij Cvitanič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
vrstniško vrednotenje
,
preverjanje znanja
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
poučevanje kot raziskovanje
,
nameni učenja
Poučevanje kot raziskovanje
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Jana Trebušak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
preverjanje znanja
,
kriteriji uspešnosti
,
poučevanje kot raziskovanje
,
nameni učenja
Moč povratne informacije
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2020
•
Avtorji:
dr. John Hattie
,
dr. Helen Timperley
•
Ključne besede:
preverjanje
,
povratna informacija
,
učenčevo in učiteljevo učenje
Pomen formativnega spremljanja pri učenju in poučevanju matematike
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2017
•
Avtorji:
mag. Mateja Sirnik
,
mag. Mojca Suban
•
Ključne besede:
matematika
,
cilji
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
dokazi o učenju
,
predznanje
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
Povratna informacija – pomemben element poučevanja
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2018
•
Avtorji:
Silva Kmetič
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
prepričanja
,
učni trenutki
,
pojmovne zmote
,
analiza
Tabele za samoevalvacijo – orodje za pomoč pri vodenju in ocenjevanju eksperimentalnega dela
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2019
•
Avtorji:
dr. Sergej Faletič
•
Ključne besede:
vodenje
,
povratna informacija
,
eksperimentalno delo
,
projektno delo
,
vrednotenje
,
formativno preverjanje
Različni načini preverjanja znanja in zbiranja dokazov znanja na daljavo pri matematiki
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2021
•
Avtorji:
Simona Ostović
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
poučevanje na daljavo
,
dokazi o učenju
,
soba pobega
,
seminarska naloga
Učenčevo (samo)preverjanje pravilnosti reševanja nalog pri matematiki
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2021
•
Avtorji:
dr. Adrijana Mastnak
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
samopreverjanje pravilnosti reševanja nalog
,
samospremljanje
,
samoregulacija
Časovno sprejemljiva povratna informacija brez uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije
Članek iz:
Fizika v šoli 1-2/2020
•
Avtorji:
Jure Ausec
•
Ključne besede:
skupinsko delo
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
Prepričanja o inteligentnosti vplivajo na motiviranost in učne dosežke
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
dr. Blanka Tacer
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
inteligentnost
,
razvoj možganov
,
toga in razvojna miselna naravnanost
,
vpliv učitelja
,
močna vprašanja
,
spodbujanje
«
1
2
3
»