Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
povratna informacija
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
povratna informacija
Preverjanje znanja sklopa trikotniki s tvorjenjem daljšega pisnega besedila
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2023
•
Avtorji:
Renata Pučko Ivanuša
•
Ključne besede:
matematika
,
povratna informacija
,
vrstniško vrednotenje
,
trikotnik
,
samovrednotenje
,
daljše pisno besedilo
Analiza razvoja profesionalne učeče se skupnosti
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2024
•
Avtorji:
Andreja Črešnik
•
Ključne besede:
učeča se skupnost
,
profesionalni razvoj
,
povratna informacija
,
timsko sodelovanje
,
kakovost vzgojno-izobraževalnega zavoda
Opisno ocenjevanje pri tujem jeziku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju: od teorije k praksi
Članek iz:
Razredni pouk 1/2016
•
Avtorji:
Berta Kogoj
,
dr. Leonida Novak
,
dr. Sandra Mršnik
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
opisna ocena
,
dosežek
,
kriterij
,
sprotno spremljanje
Spremljanje učenca mora služiti nadaljnjemu učenju in poučevanju
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
predznanje
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
nameni učenja
Kako spreminjati na bolje pouk, učence, sebe?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2018
•
Avtorji:
ddr. Barica Marentič Požarnik
•
Ključne besede:
učeča se skupnost
,
povratna informacija
,
rutina
,
razmislek
,
profesionalni razvoj učitelja
Vključevanje vsebin Televizije Slovenija v vzgojno-izobraževalno delo (na daljavo)
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
,
mag. Katarina Dolgan
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
kolegialna hospitacija
,
sodelovanje med učitelji
,
instrumentarij za opazovanje
Izkušnja kolegialne hospitacije
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Fanika Strojin
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
kolegialna hospitacija
,
sodelovanje med učitelji
,
instrumentarij za opazovanje
Formativno spremljanje pri pouku zgodovine na primeru teme osamosvojitev Slovenije
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Tatjana Kreč
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
vrstniško vrednotenje
,
delo z viri
,
osamosvojitev Slovenije
Formativno spremljanje učencev pri pisanju uradnih vabil v 7. razredu osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2019
•
Avtorji:
Vera Zagoričnik Novak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
dokazi
,
kriteriji uspešnosti
,
samovrednotenje
,
uradna vabila
Pouk slovenščine v tretjem triletju z uporabo elementov formativnega spremljanja
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
mag. Mateja Hočevar Gregorič
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
kriteriji uspešnosti
,
načrt učenja
Pohvale v kontekstu učiteljevega profesionalnega razvoja
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2020
•
Avtorji:
Jolanda Bikić
,
Tinkara Mihačič
,
Petra Vončina
•
Ključne besede:
profesionalni razvoj
,
povratna informacija
,
medosebni odnosi
,
šolska klima
,
pohvala
Spodbujanje razvoja bralne zmožnosti s formativnim spremljanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
dokazi
,
predznanje
,
samovrednotenje
,
bralna zmožnost
,
nameni in kriteriji uspešnosti
1
2
3
»