Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
osnovna šola
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
osnovna šola
Didaktika plesne vzgoje: slovenska ljudska plesna dediščina v osnovni šoli
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 3-4/2016
•
Avtorji:
mag. Metka Knific
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
ples
,
plesno izročilo
,
ljudska plesna dediščina
,
izobraževanje učiteljev
Ura glasbene umetnosti malo drugače
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1-2/2016
•
Avtorji:
Tina Martinčič
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
glasbena umetnost
,
Anton Jobst
,
žirovske orgle
Sorške kresnice – od ženskega pevskega ansambla do diskografije
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1-2/2016
•
Avtorji:
dr. Franc Križnar
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
ženska vokalna skupina
,
Sorške kresnice
Zbori v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1/2018
•
Avtorji:
dr. Inge Breznik
•
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
osnovna šola
,
zborovsko petje
,
glasbene šole
,
tradicija
,
srednje šole
Nacionalno preverjanje znanja pri predmetu zgodovina
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2021
•
Avtorji:
dr. Dragan Potočnik
,
Tina Gregurec
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
učni načrt
,
znanje učencev
,
predmetna komisija za zgodovino
,
nacionalno preverjanje znanja
,
Državni izpitni center
Učiti se iz zgodovine in o njej na primarni stopnji
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2021
•
Avtorji:
Eva Hartmann
•
Ključne besede:
zgodovina
,
osnovna šola
,
pouk
,
primarna stopnja
,
spominske kulture
,
spominjanje
Dejavnosti v šoli, ki utripajo v ritmu hiphopa
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2020
•
Avtorji:
Matija Purkat
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
hiphop
,
dejavnosti na šoli
,
poučevanje z izkušnjo umetnosti
Nadarjeni učenci in njihove možnosti aktivnega sooblikovanja učnega procesa
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2020
•
Avtorji:
dr. Monika Mithans
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
participacija
,
nadarjeni učenci
,
šolska zakonodaja
Podjetnostna kompetenca v kontekstu spreminjanja didaktičnih učnih strategij
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2021
•
Avtorji:
Tatjana Krapše
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
učne strategije
,
vzvratno načrtovanje
,
podjetnostna kompetenca
Igrajmo se kamišibaj gledališče – od ideje do izvedbe
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
mag. Urška Rupnik
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
evalvacija
,
kamišibaj
,
izziv meseca
Obisk Škotske – vrednote imajo pomembno mesto
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
Natalija Rak
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
formativno spremljanje
,
Škotska
,
vrednote
,
učno okolje
,
uvajanje novosti v poučevanje
Glas učitelja na Osnovni šoli Frana Albrehta Kamnik
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
Rafko Lah
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
formativno spremljanje
,
uvajanje novosti v poučevanje
,
glas učitelja
,
kakovostno razvojno načrtovanje
«
1
2
3
4
5
6
7
»