Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
osnovna šola
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
osnovna šola
Kaj so pridobili strokovni delavci in kaj otroci, učenci in dijaki v projektu NA-MA POTI?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2023
•
Avtorji:
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
didaktične strategije
,
matematična pismenost
,
naravoslovna pismenost
,
srednja šola
,
predšolska vzgoja
,
osnovna šola
,
strokovni delavci
Roditeljski sestanek kot priložnost za ustvarjanje partnerstva
Članek iz:
Razredni pouk 2-3/2016
•
Avtorji:
Maja Bela
•
Ključne besede:
roditeljski sestanek
,
osnovna šola
,
starši
,
učitelji
,
sodelovanje
Razvijanje ekološke zavesti učencev pri pouku likovne umetnosti
Članek iz:
Razredni pouk 1/2016
•
Avtorji:
Bojana Krašovec
•
Ključne besede:
ekološka vzgoja
,
osnovna šola
,
medpredmetno povezovanje
,
sodobna likovna umetnost
,
pouk likovne umetnosti
Bralna pismenost in bralna samopodoba
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Katja Cegnar
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
bralna pismenost
,
bralna samopodoba
,
učenci šestega razreda
Vključevanje učencev priseljencev med šolskim letom
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2016
•
Avtorji:
Danilo Badovinac
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
učenci priseljenci
,
vključevanje
Stališča mlajših učencev v zvezi z uvajanjem prvega tujega jezika po pristopu vsebinsko in jezikovno integriranega učenja (CLIL)
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2019
•
Avtorji:
dr. Tilen Smajla
•
Ključne besede:
mlajši učenci
,
starost
,
stališča ravnateljev
,
stališča učiteljev
,
osnovna šola
,
spol
,
prvi tuji jezik
,
zgodnje obdobje
Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine – primeri in predlogi iz pedagoške raziskave
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2018
•
Avtorji:
dr. Staša Ivanec
•
Ključne besede:
metodika pouka
,
zgodovina
,
osnovna šola
,
didaktika
,
učne težave
Neevropska zgodovina v osnovni šoli
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2019
•
Avtorji:
dr. Dragan Potočnik
,
Blaž Varžič
•
Ključne besede:
učni načrt
,
kurikul
,
neevropska zgodovina
,
zgodovina
,
osnovna šola
,
prenova
,
učbenik
Dejavniki, ki vplivajo na vsebinsko ustreznost računovodskih poročil slovenskih osnovnih šol
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2019
•
Avtorji:
dr. Tatjana Horvat
,
Sonja Bračko
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
ravnatelji
,
računovodsko poročilo
,
računovodja
Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole
Članek iz:
Slovenščina v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Petra Unuk
•
Ključne besede:
komunikacijski pouk književnosti
,
recepcija
,
slovenska berila
,
proza
,
didaktični instrumentarij
,
strategije pouka književnosti
,
tretje triletje
,
diferenciacija
,
slovenščina
,
osnovna šola
,
učni načrt
,
branje
Martina Križaj in Marja Bešter Turk: Jezikovni pouk: čemu, kaj in kako?: priročnik za učitelje in učiteljice slovenščine v osnovni šoli
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2020
•
Avtorji:
dr. Lara Godec Soršak
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
ocena knjige
,
revija Slovenščina v šoli
Pravljični december v šolski knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Miriam Svete
•
Ključne besede:
december
,
osnovna šola
,
šolska knjižnica
,
branje
,
pravljica
«
1
2
3
4
…
7
»