Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Mojca Juriševič
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Mojca Juriševič
Razredna akceleracija kot inkluzivni pristop za nadarjene učence: izhodišča in praksa
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2024
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
,
dr. Mitja Krajnc
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
nadarjeni
,
inkluzija
,
akceleracija
Pogledi staršev na izobraževanje nadarjenih učencev
Članek iz:
Razredni pouk 2-3/2016
•
Avtorji:
Andreja Tomc
,
dr. Mojca Juriševič
•
Ključne besede:
starši nadarjenih učencev
,
izobraževanje nadarjenih učencev
,
sodelovanje staršev s šolo
Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1/2018
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
,
Katarina Ančimer Aljaž
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
pojmovanje dvojne izjemnosti
,
prepoznavanje dvojno izjemnih učencev
,
izobraževanje dvojno izjemnih učencev
,
koordinator za delo z nadarjenimi učenci
,
izvajalec dodatne strokovne pomoči
Vloga evalvacije v izobraževanju nadarjenih
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2020
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
,
Urška Žerak
,
Simona Dolšina
•
Ključne besede:
evalvacija
,
izobraževanje nadarjenih
,
obogatitvene dejavnosti
,
kakovost poučevanja
Izobraževanje nadarjenih: analiza nacionalnega konteksta za popotnico v naslednje desetletje
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2020
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
•
Ključne besede:
izobraževanje nadarjenih
,
šolska zakonodaja
,
kakovost izobraževanja nadarjenih
Pregled delovanja Društva psihologov Slovenije in Sekcije za vzgojo in izobraževanje
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2019
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
•
Ključne besede:
Društvo psihologov Slovenije
,
Sekcija za vzgojo in izobraževanje
“Zmorem in hočem več”: nadarjen učenec pri pouku?
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2018
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
nadarjeni učenci
,
izobraževanje nadarjenih
,
opredelitev nadarjenosti
,
poučevanje nadarjenih