Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
osnovna šola
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
osnovna šola
Druženje otrok in mladostnikov s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju z otroki dveh rednih mariborskih osnovnih šol
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2018
•
Avtorji:
Tanja Kaučevič
,
Silvija Tomše
•
Ključne besede:
dnevni center
,
osnovna šola
,
integracija
,
inkluzija
,
otroci in mladostniki s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Praktični primeri razvijanja kritičnega mišljenja pri učencih skozi projekt Linpilcare
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2018
•
Avtorji:
Saša Keserin
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
kritično mišljenje
,
raziskovanje lastne prakse
,
Linpilcare
Osnovnošolski učitelji o vzgojno-disciplinskem ukrepanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
dr. Metka Kuhar
,
dr. Katja Jeznik
•
Ključne besede:
poprava napake
,
povračilna kazen
,
osnovna šola
,
raziskava
,
učitelji
,
vzgojno-disciplinski ukrep
Številčne ocene niso primerna oblika povratnih informacij; Predstavitev učinkovitega uvajanja formativnega spremljanja v šoli in rezultati raziskave o ocenjevanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
Mateja Peršolja
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
,
spodbujanje otrokovih potencialov
Vključevanje težje gibalno oviranega in dolgotrajno bolnega učenca v OŠ
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
Andreja Jurkovič
•
Ključne besede:
individualizirani program
,
osnovna šola
,
inkluzija
,
gibalno ovirani učenci
,
dolgotrajno bolni učenci
Slabovidnost – spoznavanje in razumevanje v osnovni šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
mag. Jelka Marin
•
Ključne besede:
strokovna pomoč
,
prilagoditve
,
osnovna šola
,
inkluzija
,
slabovidnost
,
slepota
Primeri dobrih praks pri šolanju učencev s cerebralno paralizo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
Ajda Eiselt Čreslovnik
,
Eva Škrlec
,
Gordan Pupavac
,
Martina Lenček
,
Ksenija Krstovski
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
učenci s cerebralno paralizo
,
cerebralna paraliza
,
spodbujanje socialne vključenosti
Izzivi dela s slepo učenko v inkluziji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
Barbara Tavčar
•
Ključne besede:
specialni pedagog
,
priprava prilagojenih gradiv in pripomočkov
,
osnovna šola
,
slepi in slabovidni učenci
,
inkluzija
,
učna pomoč
Učenec z diskalkulijo v osnovni šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
Saša Šimnovec
•
Ključne besede:
petstopenjski model dela
,
matematika
,
osnovna šola
,
učna pomoč
,
diskalkulija
Soočanje z nasiljem v osnovni šoli in vrtcu ter postopanje v prepoznavanju in reševanju nasilja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2016
•
Avtorji:
mag. Bernardka Sopčič
,
Barbara Hudoklin
,
Sabina Posedel
,
Tatjana Kroflič
•
Ključne besede:
nasilje
,
reševanje nasilja
,
protokoli
,
osnovna šola
,
učenci
,
vrtec
,
mediacija
Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju – preventivne dejavnosti v šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2016
•
Avtorji:
Emil Karajić
,
Ingrid Klemenčič
•
Ključne besede:
razredna pravila
,
osnovna šola
,
medvrstniško nasilje
,
preventivne dejavnosti
,
vrstniško nasilje
Integracija otrok beguncev v slovenski šolski sistem
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2/2016
•
Avtorji:
mag. Nastja Praprotnik
•
Ključne besede:
slovenski šolski sistem
,
osnovna šola
,
begunska kriza
,
begunci
,
integracija
«
1
…
4
5
6
7
»