Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
Jerneja Bone
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
Jerneja Bone
Matematična anksioznost v projektu Spremljanje in izboljšanje individualnih obravnav učencev v covid in post-covid razmerah
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2024
•
Avtorji:
Mišela Mavrič
,
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
matematična anksioznost
,
program Cool Kids
,
mladostniki
,
otroci
Pogled učiteljev matematike na razvijanje matematične pismenosti
Članek iz:
Matematika v šoli 2/2023
•
Avtorji:
Jerneja Bone
,
mag. Mateja Sirnik
•
Ključne besede:
matematična pismenost
,
pouk matematike
,
reševanje problemov
Izzivi pri vrednotenju preizkusov nacionalnega preverjanja znanja matematike
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2023
•
Avtorji:
David Janet
,
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
nacionalno preverjanje znanja
,
preizkusi
,
veljavnost kontrolnih mehanizmov vrednotenja
,
matematika
,
vrednotenje
Izvedbeni kurikul v projektu NA-MA POTI
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2023
•
Avtorji:
Jerneja Bone
,
mag. Mariza Skvarč
•
Ključne besede:
NA-MA POTI
,
izvedbeni kurikul
,
vrtec
,
šola
Kaj so pridobili strokovni delavci in kaj otroci, učenci in dijaki v projektu NA-MA POTI?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2023
•
Avtorji:
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
strokovni delavci
,
didaktične strategije
,
matematična pismenost
,
naravoslovna pismenost
,
srednja šola
,
predšolska vzgoja
Osnovnošolski učitelji o uporabi žepnega računala
Članek iz:
Matematika v šoli 2/2018
•
Avtorji:
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
raziskava
,
matematika
,
osnovna šola
Vzorci z olimpijskimi krogi
Članek iz:
Matematika v šoli 2/2019
•
Avtorji:
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
preiskovanje
,
vzorci
Naloge utemeljevanja na Nacionalnem preverjanju znanja matematike: analiza nekaterih vidikov nalog in uspešnost reševanja
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2020
•
Avtorji:
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
naloge
,
matematika
,
utemeljevanje
Preverjanje znanja učencev na daljavo s kompleksno zastavljenimi nalogami
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2021
•
Avtorji:
Jerneja Bone
,
mag. Magda Čevdek
•
Ključne besede:
naloge iz vsakdanjega življenja
,
matematika
,
preverjanje in ocenjevanje znanja na daljavo
Vloga skrbnika vzgojno-izobraževalnega zavoda v projektu: od informatorja do sodelavca
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
Jerneja Bone
,
mag. Mariza Skvarč
•
Ključne besede:
kritični prijatelj
,
skrbnik
,
vzgojno-izobraževalni zavod
Poučevanje in učenje učenja matematike – iz teorije v prakso
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2017
•
Avtorji:
Jerneja Bone
,
Amela Sambolić Beganović
•
Ključne besede:
učenje učenja
,
učne strategije
,
tematski sklop
,
matematika
,
učitelji