Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
knjižnica
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
knjižnica
Dva poskusa s Soncem
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2023
•
Avtorji:
dr. Primož Kajdič
•
Ključne besede:
knjižnica
,
razstave
,
kamera obskura
,
barve
,
spekter
,
Sonce
,
infrardeča svetloba
,
Sončeve pege
Promocija astronomije: Medpredmetna povezava knjižnice s fiziko
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2023
•
Avtorji:
Damjana Andrin
•
Ključne besede:
branje
,
astronomija
,
medpredmetne povezave
,
knjižnica
,
razstave
Naravoslovje v knjižnici
Članek iz:
Fizika v šoli 1/2022
•
Avtorji:
Mateja Aš Šašek
•
Ključne besede:
naravoslovje
,
medpredmetna povezava
,
knjižnica
,
knjižnična informacijska znanja
,
revije
Pesniška zbirka kot branje v nadaljevanjih
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2023
•
Avtorji:
Breda Rajh
•
Ključne besede:
knjižnica
,
književni pouk
,
pesniška zbirka
,
postavitev gradiva v knjižnici
Otok zgodb
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2023
•
Avtorji:
dr. Veronika Rot Gabrovec
•
Ključne besede:
intervju
,
branje
,
knjižnica
,
vizualni elementi
,
Lampedusa
,
nebesedne slikanice
Inovativna pedagogika 1:1, izkustveno učenje in šolska knjižnica
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2016
•
Avtorji:
Silva Belšak
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
izkustveno učenje
,
KIZ
,
knjižnica
,
COBISS/OPAC
,
inovativna pedagogika 1:1
BIBLOS, slovenski servis za oddaljeno izposojo e-knjig
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2016
•
Avtorji:
Renata Zamida
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
branje
,
e-knjiga
,
knjižnica
,
e-knjižnica
,
elektronska izposoja gradiva
,
bralne navade
»Deskanje med knjigami« ali kako s pomočjo pametnih telefonov, tablic in QR-kod usvojiti knjižnični fond
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2018
•
Avtorji:
Metka Kostanjevec
•
Ključne besede:
knjižnica
,
knjižnično informacijsko znanje
,
UDK-sistem
,
pametni telefon
,
tablica
,
QR-koda
Bralne urice v Centru IRIS
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2019
•
Avtorji:
Nina Schmidt
•
Ključne besede:
posebne potrebe
,
knjižnica
,
veččutno učenje
,
otroci z okvaro vida
,
kombinirane motnje
,
bralne urice
Medgeneracijsko branje otroka z avtističnimi motnjami, primer dobre prakse v knjižnici Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana in seznam priporočenih knjig za otroke z avtističnimi motnjami
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2019
•
Avtorji:
Nina Janžekovič
•
Ključne besede:
avtizem
,
avtistične motnje
,
pripovedovanje
,
otroci
,
knjižnica
Delo z mladimi uporabniki v Knjižnici dr. Toneta Pretnarja Tržič
Članek iz:
Šolska knjižnica 2-3/2020
•
Avtorji:
Martina Klemenčič
•
Ključne besede:
knjižnica
,
mladi uporabniki
,
vzpodbujanje branja
,
obisk
Funkcija šolske knjižnice pri načrtovanju medpredmetnega pouka za maturitetni tečaj na Gimnaziji Moste
Članek iz:
Šolska knjižnica 2-3/2020
•
Avtorji:
Katarina Jesih Šterbenc
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
učenje
,
viri
,
KIZ
,
knjižnica
,
dLib
,
znanje
,
maturitetni tečaj
1
2
»