Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
zgodovina
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
zgodovina
Vloga zgodovine pri poučevanju domovinske in državljanske kulture in etike
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2023
•
Avtorji:
Mateja Zupančič
•
Ključne besede:
zgodovina
,
učni načrt
,
medpredmetno povezovanje
,
DKE
,
učna sredstva
Zgodovinske obletnice v kulturi spominjanja – 2. del
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2022
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
zgodovina
,
didaktični pristopi
,
kultura spominjanja
,
zgodovinske obletnice
,
didaktika zgodovine
Osamosvojitev Slovenije – samostojno učenje zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2018
•
Avtorji:
Uroš Cajnko
•
Ključne besede:
zgodovina
,
osamosvojitev Slovenije
,
bralnoučne strategije
,
časovni trak
,
ribja kost
Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine – primeri in predlogi iz pedagoške raziskave
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2018
•
Avtorji:
dr. Staša Ivanec
•
Ključne besede:
zgodovina
,
osnovna šola
,
didaktika
,
učne težave
,
metodika pouka
Neevropska zgodovina v osnovni šoli
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2019
•
Avtorji:
dr. Dragan Potočnik
,
Blaž Varžič
•
Ključne besede:
zgodovina
,
osnovna šola
,
prenova
,
učbenik
,
učni načrt
,
kurikul
,
neevropska zgodovina
»Primož Trubar – prvi mož med slovenskimi protestanti« pri pouku zgodovine po načelih formativnega spremljanja znanja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2020
•
Avtorji:
Janja Bec
•
Ključne besede:
zgodovina
,
formativno spremljanje znanja
,
strip
,
Primož Trubar
,
protestantizem
Ura zgodovine v 6. razredu v povezavi s knjižničnim informacijskim znanjem
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Urška Jesenko
•
Ključne besede:
zgodovina
,
šolska knjižnica
,
formativno spremljanje
,
sodelovalno učenje
,
medpredmetno sodelovanje
,
KIZ
,
začetki medicine
Poučna slikanica Miška Mica v arhivu
Članek iz:
Šolska knjižnica 3-4/2017
•
Avtorji:
Nataša Markič
•
Ključne besede:
zgodovina
,
šolska knjižnica
,
IKT
,
branje
,
arhiv
,
KIZ
,
OŠPP NIS
,
kronika
,
informacije
Primer obravnave izbirne teme antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Petra Štampfl
•
Ključne besede:
zgodovina
,
formativno spremljanje
,
didaktika
,
stari Grki
,
stari Rimljani
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in zgodovine v devetem razredu osnovne šole
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1-2/2017
•
Avtorji:
dr. Jerneja Žnidaršič
•
Ključne besede:
zgodovina
,
osnovna šola
,
medpredmetno povezovanje
,
glasbena umetnost
,
deveti razred
Leto Josipa Ipavca in šolske razstave kot sodobni didaktični pristop pri ohranjanju spomina na pomembne obletnice
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2021
•
Avtorji:
mag. Bernarda Gaber
•
Ključne besede:
zgodovina
,
učni načrt
,
obeleževanje dogodkov
,
ohranjanje spomina
,
šolska razstava
Zgodovinske obletnice v kulturi spominjanja – 1. del
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2021
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
zgodovina
,
didaktični pristopi
,
kultura spominjanja
,
zgodovinske obletnice
,
didaktika zgodovine
1
2
»