Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
razredna klima
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
razredna klima
Vodenje razreda za dobro klimo ter pomen socialnega in čustvenega učenja
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
dr. Zora Rutar Ilc
•
Ključne besede:
razredna klima
,
vodenje razreda
,
socialno in čustveno učenje
Pomen integracije športnega duha v vzgojno-izobraževalni proces
Članek iz:
Razredni pouk 2/2018
•
Avtorji:
Nina Volčanjk
•
Ključne besede:
šport
,
razredna klima
,
športni duh
,
učenci petega razreda
,
celostni razvoj
Šolska kultura in klima – 2. del
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2019
•
Avtorji:
Tomaž Kranjc
•
Ključne besede:
dobro počutje
,
razredna klima
,
merjenje klime
,
šolska klima
,
zavzetost za učenje
,
šolska kultura
Mediirati ali ne mediirati? To danes ni več vprašanje! (10 let uspešne mediacije na OŠ Srečka Kosovela Sežana)
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Marija Štekar Košuta
•
Ključne besede:
mediacija
,
mediator
,
vključujoča šola
,
razredna klima
Zmanjševanje etničnih predsodkov v razredu: ključ do bolj vključujoče in sprejemajoče šole
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Ana Lampret
•
Ključne besede:
vključujoča šola
,
razredna klima
,
zmanjševanje etničnih predsodkov
Učiteljev humor v povezavi z razredno klimo, psihičnim zadovoljstvom in učno motivacijo dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
Ivana Komljen
•
Ključne besede:
učitelji
,
dijaki
,
učna motivacija
,
razredna klima
,
humor
,
psihično zadovoljstvo
Šolska kultura in klima – 1. del
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1/2019
•
Avtorji:
Tomaž Kranjc
•
Ključne besede:
dobro počutje
,
razredna klima
,
merjenje klime
,
šolska klima
,
zavzetost za učenje
,
šolska kultura
Nasilje v razredu – kaj pa varno in spodbudno okolje?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
mag. Mojca Pušnik
•
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
razredna klima
,
varno in spodbudno učno okolje
Razredna klima kot varovalni dejavnik medvrstniškega nasilja v šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
mag. Ingrid Klemenčič
•
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
razredna klima
,
varno in spodbudno učno okolje
Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Tina Pirc
•
Ključne besede:
bližina
,
razredna klima
,
interakcija
,
skupinski procesi
,
medosebni odnosi
,
emocionalni ton
,
razredna organizacija
Kako do spodbudne in vključujoče razredne klime z razvijanjem empatije?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
•
Avtorji:
mag. Ana Mlekuž
,
dr. Ana Kozina
,
Manja Veldin
,
dr. Maša Vidmar
,
dr. Tina Vršnik Perše
•
Ključne besede:
empatija
,
socialne in čustvene kompetence
,
razredna klima
Do vključujočih skupnosti prek socialnega, čustvenega in medkulturnega učenja: projekt ROKA v ROKI
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2020
•
Avtorji:
mag. Ana Mlekuž
,
dr. Ana Kozina
,
dr. Urška Štremfel
,
Manja Veldin
,
dr. Maša Vidmar
,
dr. Tina Vršnik Perše
,
Tina Pivec
•
Ključne besede:
šola
,
razredna klima
,
socialne, čustvene in medkulturne kompetence