Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Sonja Pečjak
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Sonja Pečjak
Vprašalnik odnosne kompetence šolskih svetovalnih delavcev
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2023
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
Ema Kmetič
•
Ključne besede:
vprašalnik
,
šolski svetovalni delavci
,
odnosna kompetenca
Vzgojni slogi in podpora staršev v povezavi z uravnavanjem čustev učencev pri medvrstniškem nasilju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Tina Pirc
,
mag. Mateja Štirn
•
Ključne besede:
učenci
,
medvrstniško nasilje
,
uravnavanje čustev
,
vzgojni slogi
,
podpora staršev
Nasilje dijakov nad srednješolskimi učitelji in njegove posledice
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
Anže Primožič
•
Ključne besede:
učitelji
,
dijaki
,
nasilje
,
subjektivno blagostanje
,
zavzetost pri delu
Slepi in slabovidni učenci kot udeleženci v medvrstniškem nasilju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
Tanja Turičnik
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
slepi
,
slabovidni
,
inkluzivno izobraževanje
Delavnica Sodobni izzivi za psihologe v vrtcu, osnovni in srednji šoli – poročilo
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2018
•
Avtorji:
Neža Ajdišek
,
dr. Sonja Pečjak
,
Barbara Stožir Curk
,
Nataša Fabjančič
•
Ključne besede:
šolsko svetovalno delo
,
delavnica
,
psihologi v vrtcu
,
strokovna identiteta in kompetence
Psihologija v šolskem svetovalnem delu, quo vadis?
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
programske smernice
,
razvoj psiholoških kompetenc
,
izzivi in dileme pri delu šolskih psihologov
Učiteljev humor v povezavi z razredno klimo, psihičnim zadovoljstvom in učno motivacijo dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
Ivana Komljen
•
Ključne besede:
učitelji
,
dijaki
,
učna motivacija
,
razredna klima
,
humor
,
psihično zadovoljstvo
Spletno in nespletno prijateljstvo – dve strani istega kovanca?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
mag. Nejka Progar
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
mladostniki
,
socialna sprejetost
,
samopodoba
,
prijateljstvo
,
medvrstniški odnosi
,
spletna družbena omrežja
Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Tina Pirc
•
Ključne besede:
bližina
,
razredna klima
,
interakcija
,
skupinski procesi
,
medosebni odnosi
,
emocionalni ton
,
razredna organizacija
Psihološki pogled na pojav »fazaniranja« s perspektive izvajalcev in novincev tarč
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1-2/2020
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Tina Pirc
•
Ključne besede:
stališča
,
fazanerji
,
novinci tarče
,
fazaniranje
,
obred
Nekateri dejavniki psihosocialnega blagostanja pri učencih v času šolanja na daljavo med pandemijo covid-19
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje št. 1-2/2023, letnik 54
•
Avtorji:
dr. Cirila Peklaj
,
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Anja Podlesek
,
dr. Tina Pirc
•
Ključne besede:
učenci
,
podpora
,
psihosocialno blagostanje
,
covid 19
,
učenje na daljavi