Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Sonja Pečjak
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Sonja Pečjak
Vprašalnik odnosne kompetence šolskih svetovalnih delavcev
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2023
•
Avtorji:
Ema Kmetič
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
odnosna kompetenca
,
vprašalnik
,
šolski svetovalni delavci
Vzgojni slogi in podpora staršev v povezavi z uravnavanjem čustev učencev pri medvrstniškem nasilju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
dr. Tina Pirc
,
mag. Mateja Štirn
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
uravnavanje čustev
,
vzgojni slogi
,
podpora staršev
,
učenci
,
medvrstniško nasilje
Nasilje dijakov nad srednješolskimi učitelji in njegove posledice
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
Anže Primožič
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
nasilje
,
subjektivno blagostanje
,
zavzetost pri delu
,
učitelji
,
dijaki
Slepi in slabovidni učenci kot udeleženci v medvrstniškem nasilju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
Tanja Turičnik
•
Ključne besede:
slabovidni
,
inkluzivno izobraževanje
,
medvrstniško nasilje
,
slepi
Delavnica Sodobni izzivi za psihologe v vrtcu, osnovni in srednji šoli – poročilo
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
Barbara Stožir Curk
,
Nataša Fabjančič
,
Neža Ajdišek
•
Ključne besede:
psihologi v vrtcu
,
strokovna identiteta in kompetence
,
šolsko svetovalno delo
,
delavnica
Psihologija v šolskem svetovalnem delu, quo vadis?
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
izzivi in dileme pri delu šolskih psihologov
,
programske smernice
,
razvoj psiholoških kompetenc
Učiteljev humor v povezavi z razredno klimo, psihičnim zadovoljstvom in učno motivacijo dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Ivana Komljen
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
učna motivacija
,
razredna klima
,
humor
,
psihično zadovoljstvo
,
učitelji
,
dijaki
Spletno in nespletno prijateljstvo – dve strani istega kovanca?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
mag. Nejka Progar
•
Ključne besede:
samopodoba
,
prijateljstvo
,
medvrstniški odnosi
,
spletna družbena omrežja
,
mladostniki
,
socialna sprejetost
Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Tina Pirc
•
Ključne besede:
interakcija
,
skupinski procesi
,
medosebni odnosi
,
emocionalni ton
,
razredna organizacija
,
bližina
,
razredna klima
Psihološki pogled na pojav »fazaniranja« s perspektive izvajalcev in novincev tarč
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1-2/2020
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Tina Pirc
•
Ključne besede:
novinci tarče
,
fazaniranje
,
obred
,
stališča
,
fazanerji
Nekateri dejavniki psihosocialnega blagostanja pri učencih v času šolanja na daljavo med pandemijo covid-19
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje št. 1-2/2023, letnik 54
•
Avtorji:
dr. Sonja Pečjak
,
dr. Anja Podlesek
,
dr. Tina Pirc
,
dr. Cirila Peklaj
•
Ključne besede:
psihosocialno blagostanje
,
covid 19
,
učenje na daljavi
,
učenci
,
podpora