Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
učitelji
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
učitelji
Tudi učitelji potrebujejo povratno informacijo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2020
•
Avtorji:
Mateja Peršolja
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
diagnostika predznanja
,
formativno spremljanje
,
učitelji
Spodbujanje kompetence podjetnosti pri osnovnošolskih učencih v času šolanja na daljavo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2021
•
Avtorji:
dr. Majda Cencič
•
Ključne besede:
podjetnost
,
šolanje na daljavo
,
naloge
,
učenci
,
učitelji
Problemsko-ustvarjalni pouk: smo učitelji pripravljeni na spremembe?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Irena Robič Selič
•
Ključne besede:
metode problemskega pouka
,
učitelji
,
problemsko-ustvarjalni pouk
Jeza in strah učiteljev pri njihovem delu
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Simona Prosen
,
dr. Helena Smrtnik Vitulić
•
Ključne besede:
jeza
,
strah
,
učitelji
,
čustva
Učiteljev humor v povezavi z razredno klimo, psihičnim zadovoljstvom in učno motivacijo dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Ivana Komljen
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
učna motivacija
,
razredna klima
,
humor
,
psihično zadovoljstvo
,
učitelji
,
dijaki
Samorazvijanje vrlin – pot do sebe in do dobrih odnosov z učenci
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Polona Gradišek
•
Ključne besede:
pozitivna psihologija
,
razvijanje vrlin
,
učitelji
,
vrline
Učitelji, ki so nas poučevali, kot dejavnik (zgled?) v procesu oblikovanja poklicne vloge učitelja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Alenka Polak
•
Ključne besede:
poklicna vloga
,
študenti pedagoških smeri
,
osebna pojmovanja
,
subjektivne teorije
,
zgledi poučevanja
,
učitelji
,
profesionalni razvoj
Pogled učiteljev na pomen integracije umetnosti na različnih področjih delovanja učencev in dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2022
•
Avtorji:
dr. Vesna Geršak
,
dr. Uršula Podobnik
,
dr. Simona Prosen
,
dr. Barbara Sicherl Kafol
,
dr. Helena Smrtnik Vitulić
,
dr. Helena Korošec
•
Ključne besede:
umetnost
,
učenci
,
učitelji
,
dijaki
,
projekt SKUM
,
vzgoja in izobraževanje
Osnovnošolski učitelji o vzgojno-disciplinskem ukrepanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
dr. Katja Jeznik
,
dr. Metka Kuhar
•
Ključne besede:
učitelji
,
vzgojno-disciplinski ukrep
,
poprava napake
,
povračilna kazen
,
osnovna šola
,
raziskava
Razvijanje formativnega spremljanja v učeči se skupnosti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
mag. Renata Škodnik
,
Monika Dobravc
,
Tanja Koprivnik
,
Uršula Kotnik
,
Andreja Majcen Mrkonjić
,
mag. Andreja Oder Grabner
•
Ključne besede:
učitelji
,
formativno spremljanje
,
učeča se skupnost
Ali se lahko učitelji učimo drug od drugega?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
Helena Jordan
•
Ključne besede:
skupina/kolektiv
,
kolegialno podpiranje
,
učeča se skupnost
,
učitelji
»Oblikovanje kot raziskovanje« – pristop k učiteljevemu raziskovanju lastne prakse
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
dr. Rutger van de Sande
•
Ključne besede:
raziskovanje lastne prakse
,
strokovna rast učiteljev
,
učitelji
,
moč učiteljevega raziskovanja
«
1
2
3
»