Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
učitelji
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
učitelji
Problemsko-ustvarjalni pouk: smo učitelji pripravljeni na spremembe?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Irena Robič Selič
•
Ključne besede:
učitelji
,
problemsko-ustvarjalni pouk
,
metode problemskega pouka
Jeza in strah učiteljev pri njihovem delu
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Simona Prosen
,
dr. Helena Smrtnik Vitulić
•
Ključne besede:
čustva
,
jeza
,
strah
,
učitelji
Učiteljev humor v povezavi z razredno klimo, psihičnim zadovoljstvom in učno motivacijo dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Ivana Komljen
,
dr. Sonja Pečjak
•
Ključne besede:
učitelji
,
dijaki
,
učna motivacija
,
razredna klima
,
humor
,
psihično zadovoljstvo
Samorazvijanje vrlin – pot do sebe in do dobrih odnosov z učenci
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Polona Gradišek
•
Ključne besede:
vrline
,
pozitivna psihologija
,
razvijanje vrlin
,
učitelji
Učitelji, ki so nas poučevali, kot dejavnik (zgled?) v procesu oblikovanja poklicne vloge učitelja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Alenka Polak
•
Ključne besede:
učitelji
,
profesionalni razvoj
,
poklicna vloga
,
študenti pedagoških smeri
,
osebna pojmovanja
,
subjektivne teorije
,
zgledi poučevanja
Pogled učiteljev na pomen integracije umetnosti na različnih področjih delovanja učencev in dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2022
•
Avtorji:
dr. Helena Korošec
,
dr. Vesna Geršak
,
dr. Uršula Podobnik
,
dr. Simona Prosen
,
dr. Barbara Sicherl Kafol
,
dr. Helena Smrtnik Vitulić
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
umetnost
,
učenci
,
učitelji
,
dijaki
,
projekt SKUM
Osnovnošolski učitelji o vzgojno-disciplinskem ukrepanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
dr. Metka Kuhar
,
dr. Katja Jeznik
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
raziskava
,
učitelji
,
vzgojno-disciplinski ukrep
,
poprava napake
,
povračilna kazen
Razvijanje formativnega spremljanja v učeči se skupnosti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
mag. Renata Škodnik
,
Monika Dobravc
,
Tanja Koprivnik
,
Uršula Kotnik
,
Andreja Majcen Mrkonjić
,
mag. Andreja Oder Grabner
•
Ključne besede:
učeča se skupnost
,
učitelji
,
formativno spremljanje
Ali se lahko učitelji učimo drug od drugega?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
Helena Jordan
•
Ključne besede:
učeča se skupnost
,
učitelji
,
skupina/kolektiv
,
kolegialno podpiranje
»Oblikovanje kot raziskovanje« – pristop k učiteljevemu raziskovanju lastne prakse
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2018
•
Avtorji:
dr. Rutger van de Sande
•
Ključne besede:
moč učiteljevega raziskovanja
,
raziskovanje lastne prakse
,
strokovna rast učiteljev
,
učitelji
Učenje učenja – ter formativno spremljanje: spet novi poskusi ali priložnost za dijake?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2017
•
Avtorji:
Klavdija Mele
•
Ključne besede:
formativno spremljanje
,
učitelji
,
učenje učenja
Poučevanje in učenje učenja matematike – iz teorije v prakso
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2017
•
Avtorji:
Amela Sambolić Beganović
,
Jerneja Bone
•
Ključne besede:
učitelji
,
učenje učenja
,
učne strategije
,
tematski sklop
,
matematika
«
1
2
3
»