Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
šola
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
šola
Od zunanjega usposabljanja do notranjega sodelovanja: vloga ravnateljev v profesionalnih učečih se skupnostih na temo umetne inteligence
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2025
•
Avtorji:
dr. Simona Bezjak
,
Alenka Jurič Rajh
•
Ključne besede:
sodelovalno učenje
,
umetna inteligenca
,
profesionalne učeče se skupnosti
,
vodenje
,
ravnatelj
,
šola
Ustvarjanje inovativnih šolskih okolij s sodelovanjem v inovativnih projektih
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2024
•
Avtorji:
Blanka Nerad
,
dr. Klemen Širok
•
Ključne besede:
ustvarjalnost
,
podpora okolja
,
timsko delo
,
izobraževanje
,
šola
Aktivna ustna zgodovina v osnovnih in srednjih šolah: praktični napotki za učitelje in učence
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2022
•
Avtorji:
dr. Danijela Trškan
,
Špela Bezjak
•
Ključne besede:
smernice
,
aktivna ustna zgodovina
,
intervju
,
šola
,
ustni viri
Treba je delovati po načelu največje koristi za otroka: intervju z Nives Zore in mag. Renato Zupanc Grom
Članek iz:
Razredni pouk 2/2022
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
zmožen otrok
,
formativno spremljanje
,
šola
,
spodbudno učno okolje
Perspektiva pozitivnega razvoja mladih v Sloveniji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2023
•
Avtorji:
dr. Ana Kozina
,
dr. Urška Štremfel
,
dr. Katja Košir
,
Tina Pivec
,
dr. Janja Žmavc
,
mag. Ana Mlekuž
•
Ključne besede:
jezik
,
prehod
,
pozitivni razvoj mladih
,
migracije
,
Slovenija
,
šola
Pozitivna vzgoja in izobraževanje
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2023
•
Avtorji:
dr. Polona Gradišek
•
Ključne besede:
socialno in čustveno učenje
,
pozitivni razvoj mladih
,
dobrobit
,
blagostanje
,
šola
,
vrline
,
pozitivna psihologija
Izvedbeni kurikul v projektu NA-MA POTI
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2023
•
Avtorji:
Jerneja Bone
,
mag. Mariza Skvarč
•
Ključne besede:
izvedbeni kurikul
,
vrtec
,
šola
,
NA-MA POTI
Izzivi čezmejnega izobraževanja med Italijo in Slovenije: projekt EDUKA 2
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2019
•
Avtorji:
dr. Zaira Vidau
•
Ključne besede:
narodne manjšine
,
regionalni jeziki
,
šola
,
poklicno in strokovno izobraževanje
,
čezmejna didaktika
Preventivne dejavnosti v šolah
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2017
•
Avtorji:
Sanela Talić
•
Ključne besede:
učinkovita šolska preventiva
,
šola
,
preventiva
,
preventivna znanost
Okvir za preoblikovanje učenja v šolah: inovacije in spirala raziskovanja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2019
•
Avtorji:
Judy Halbert
,
dr. Helen Timperley
,
Linda Kaser
•
Ključne besede:
spiralno učenje
,
šola
,
inovacije in spirala raziskovanja
,
preoblikovanje učenja
Izhodišča konceptualizacije podjetnosti (v OŠ v Sloveniji)
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2021
•
Avtorji:
dr. Živa Kos
,
dr. Slavko Gaber
,
dr. Veronika Tašner
•
Ključne besede:
šola kot središče skupnosti
,
šola
,
podjetnost
,
hibridne ekonomije
Doseganje operativnih učnih ciljev na glasbenih šolah: učenci ustvarjajo glasbo in ples in uporabljajo učno tehnologijo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2021
•
Avtorji:
dr. Dimitrij Beuermann
•
Ključne besede:
šola
,
ustvarjalni procesi
1
2
»