Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Katja Košir
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Katja Košir
Učni slogi so mit!
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2024
•
Avtorji:
dr. Katja Košir
•
Ključne besede:
VAK model
,
miti v vzgoji in izobraževanju
,
učni slogi
Neznosna lahkost moraliziranja o medvrstniškem nasilju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2024
•
Avtorji:
dr. Katja Košir
•
Ključne besede:
odnosna kompetentnost
,
zavedanje raznolikosti
,
medijsko poročanje
,
medvrstniško nasilje
Perspektiva pozitivnega razvoja mladih v Sloveniji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2023
•
Avtorji:
dr. Janja Žmavc
,
mag. Ana Mlekuž
,
dr. Ana Kozina
,
dr. Urška Štremfel
,
dr. Katja Košir
,
Tina Pivec
•
Ključne besede:
Slovenija
,
šola
,
jezik
,
prehod
,
pozitivni razvoj mladih
,
migracije
Učitelj kot pomemben drugi in kot (so)organizator vrstniškega konteksta: kako brezpogojno sprejemati in ne izgoreti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
•
Avtorji:
dr. Katja Košir
•
Ključne besede:
organizator vrstniškega konteksta
,
brezpogojno sprejemanje
,
empatija
,
pristnost
,
pomembni drugi
Računalniško mišljenje: kaj je in zakaj bi ga sploh potrebovali?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4/2017
•
Avtorji:
mag. Radovan Krajnc
,
dr. Katja Košir
,
dr. Sonja Čotar Konrad
•
Ključne besede:
šola
,
računalništvo
,
veščine 21. stoletja
,
izobraževanje