Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
medpredmetno povezovanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
medpredmetno povezovanje
Razvijanje ekološke zavesti učencev pri pouku likovne umetnosti
Članek iz:
Razredni pouk 1/2016
•
Avtorji:
Bojana Krašovec
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
medpredmetno povezovanje
,
sodobna likovna umetnost
,
pouk likovne umetnosti
,
ekološka vzgoja
Vzgajanje bralca in uporaba slikanice v 1. razredu
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
Aleksandra Kolar
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
poustvarjanje
,
slikanice
,
vzgajanje bralca
Primer dobre prakse medpredmetnega povezovanja
Članek iz:
Razredni pouk 2/2018
•
Avtorji:
Mateja Marčun
,
Nuša Žuber
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
projektno delo
,
javni prostor
,
kreativno učenje
Interdisciplinarna narava slikanice: možnosti medpredmetne obravnave slikanice pri pouku slovenščine in likovne umetnosti
Članek iz:
Razredni pouk 3/2019
•
Avtorji:
dr. Janja Batič
,
dr. Dragica Haramija
,
mag. Petra Lebar Kac
•
Ključne besede:
likovna umetnost
,
slovenščina
,
medpredmetno povezovanje
,
slikanica
,
multimodalna pismenost
,
Leo Lionni
Olimpijske igre – ideja za športni dan
Članek iz:
Razredni pouk 2/2019
•
Avtorji:
Matjaž Kešanski
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
razredna stopnja
,
dan dejavnosti
,
športni dan
,
olimpijske igre
Kjer se srečata družboslovje in naravoslovje
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
dr. Darja Skribe Dimec
,
dr. Maja Umek
•
Ključne besede:
družboslovje
,
naravoslovje
,
medpredmetno povezovanje
,
sistemsko mišljenje
,
razvijanje kritičnih potrošnikov
Spodbujanje vizualne pismenosti z opazovanjem in doživljanjem likovnih podob
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2023
•
Avtorji:
Tanja Šimek
•
Ključne besede:
likovna umetnost
,
medpredmetno povezovanje
,
vizualna pismenost
,
opazovanje
Med portretom in vizualno pismenostjo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2023
•
Avtorji:
Martina Žličar
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
identiteta
,
vizualna pismenost
,
portret
Ekskurzija v srednjeveško Škofjo Loko za učence izbirnih predmetov odkrivajmo preteklost svojega kraja in likovno snovanje
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2018
•
Avtorji:
Petra Dešman
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
terensko delo
,
ekskurzija
,
srednjeveška Škofja Loka
Eduard Petiška, Dedal in Ikar – obravnava bajke v 7. razredu
Članek iz:
Slovenščina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
Katjuša Ručigaj
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
bajka
,
Dedal in Ikar
,
diferencirano skupinsko delo
Ko tudi pri športu ne gre brez branja
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Tamara Bračič
,
Ivanka Jana Svetec
•
Ključne besede:
medpredmetno povezovanje
,
bralna pismenost
,
pisna navodila
,
bralno razumevanje
,
vaje na stolu
,
vaje ob stolu
,
minuta za zdravje
,
oblikovanje in razumevanje navodil
,
razredna in predmetna stopnja
Staro mestno jedro Kranja
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2017
•
Avtorji:
Andreja Urbanec
•
Ključne besede:
šolska knjižnica
,
medpredmetno povezovanje
,
dediščina
,
knjižnična informacijska znanja
«
1
2
3
4
»