Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
čustva
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
čustva
Obvladovanje matematične anksioznosti
Članek iz:
Matematika v šoli 1/2024
•
Avtorji:
mag. Sonja Rajh
•
Ključne besede:
čustva
,
prepričanja
,
miselna naravnanost
,
napake
,
matematična anksioznost
Strah pred matematiko ali matematična anksioznost
Članek iz:
Matematika v šoli 2/2022
•
Avtorji:
mag. Sonja Rajh
•
Ključne besede:
matematika
,
čustva
,
anksioznost
,
strah
,
dosežki
Umetniška izkušnja skozi pravljico Sovice Oke
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2023
•
Avtorji:
Ksenija Kosi Viher
•
Ključne besede:
likovna umetnost
,
čustva
,
pravljica
,
refleksija
,
zaupanje vase
,
umetniška izkušnja
Socialno in čustveno opismenjevanje kot izziv današnjega časa
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
mag. Simona Rogič Ožek
•
Ključne besede:
vključujoča šola
,
čustva
,
socialno in čustveno opismenjevanje
Vpliv čustev na učno uspešnost na razredni stopnji
Članek iz:
Razredni pouk 1/2019
•
Avtorji:
Tanja Jankovič
•
Ključne besede:
vzgoja
,
čustva
,
čuječnost
,
učna uspešnost
,
čustvena regulacija
Sprostitev z zgodbami
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2018
•
Avtorji:
Urška Hlupič Voda
•
Ključne besede:
čustva
,
dihalne vaje
,
čutilna soba
,
sprostitev
Jeza in strah učiteljev pri njihovem delu
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
dr. Simona Prosen
,
dr. Helena Smrtnik Vitulić
•
Ključne besede:
učitelji
,
čustva
,
jeza
,
strah
Učiteljeva jeza kot sestavni del njegovega medosebnega delovanja v razredu
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
Irena Košir
•
Ključne besede:
učenci
,
čustva
,
učitelj
,
jeza
Zmote in resnice o motivaciji za učenje. Skrivnosti motiviranih učencev
Članek iz:
Razredni pouk (3/2021)
•
Avtorji:
mag. Nada Nedeljko
•
Ključne besede:
motivacija
,
učenje
,
poučevanje
,
čustva
,
odnos
Vrzeli ne bodo izginile same po sebi. Premostitveni ukrepi na razredni stopnji zaradi »koronskega časa«
Članek iz:
Razredni pouk (3/2021)
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
čustva
,
vrzeli
,
spremembe
,
sistematičen in načrten pristop
,
odnosi
Odnos do učenja (naravoslovja)
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4/2017
•
Avtorji:
mag. Cvetka Bizjak
•
Ključne besede:
čustva
,
PISA 2015
,
učna motivacija
Uporabnost merskih inštrumentov za načrtovanje dela v okviru projekta Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju na OŠ Simona Jenka Kranj
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2017
•
Avtorji:
Emil Karajić
,
Ingrid Klemenčič
•
Ključne besede:
psihološko testiranje
,
načrtovanje in evalviranje vzgojno-izobraževalnega dela
,
SDQ
,
LSNV
,
LMNŠ
,
AGUD
,
MRK
,
čustva
,
VMN