Izvleček
Matematična anksioznost je resen problem, ki lahko vpliva na učni uspeh in splošno dobro počutje učencev. S pravilnimi ukrepi, izobraževanjem učiteljev in staršev ter z ustvarjanjem spodbudnega učnega okolja lahko zmanjšamo anksioznost in pomagamo učencu doseči boljše rezultate pri matematiki. V članku je predstavljenih nekaj ustreznih podpornih pristopov za obvladovanje matematične anksioznosti: pozitivne zgodnje izkušnje z matematiko, alternativne oblike poučevanja, izražanje čustev, razvojna miselna naravnanost, spreminjanje negativnih stališč, večanje motivacije za učenje, tehnike za razbremenitev delovnega spomina in premik v območje rasti.
Abstract
Managing Mathematics Anxiety
Mathematics anxiety is a serious issue that can affect students’ academic performance and overall well-being. Proper intervention, teacher and parent training, and a supportive learning environment can minimise anxiety and help students achieve better results in mathematics. This article discusses some appropriate supportive approaches to managing mathematics anxiety, including positive early experiences with mathematics, alternative teaching methods, expressing emotions, developmental mindset, changing negative attitudes, increasing motivation to learn, techniques for decompressing working memory and moving into a growth zone.