matematika (matematika)
Ugotavljanje matematičnega znanja – priročnik za učitelje
Z vami delimo novico o izidu novega priročnika za učitelje matematike v osnovnih in srednjih šolah z naslovom Ugotavljanje matematičnega…
Učitelj matematike preiskuje lastno poučevalno prakso
Glavni cilj projekta TIME – Učitelj matematike preiskuje lastno poučevalno prakso je raziskati, kako lahko skupnost učiteljev matematike na šoli izboljša…
Računalniško in matematično mišljenje
Glavni cilj projekta CMCT – Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula je raziskati, kako lahko povežemo…
Glas učenca – most do učenja
Cilj projekta STUDENT VOICE, Glas učenca – most do učenja je slišan in upoštevan glas učenca, ki temelji na vzpostavitvi…
Kaj imajo skupnega valj, kvadratna in racionalna funkcija ter statistika?
So modeli izvedbe pouka matematike v času izobraževanja na daljavo in še mnogo več. V času izvajanja izobraževanja na daljavo…
Z učitelji matematike v srednji šoli smo prižgali luč
Na 2. videokonferenčnem srečanju za učitelje matematike v SŠ se je zbralo 53 učiteljev. Po uvodu smo predstavili 10…
Matematiki na 2. VK srečanju o pomenu preverjanja matematičnega znanja
V 2. videokonferenci učiteljev matematike v osnovni šoli se je v treh različnih terminih, ko so srečanja potekala v sedmih…
Matematiki na 2. VK srečanju o pomenu preverjanja matematičnega znanja
V 2. videokonferenci učiteljev matematike v osnovni šoli se je v treh različnih terminih, ko so srečanja potekala v sedmih…
Učiteljice in učitelji matematike v srednjih šolah so se srečali na prvi videokonferenci
V videokonferenčni sobi se je danes srečalo 61 srednješolskih učiteljic in učiteljev matematike. Beseda je tekla o poučevanju in učenju…
O izobraževanju na daljavo s svetovalci ZRSŠ v SIO skupnostih
Nova situacija v kateri smo se znašli zahteva od strokovnih delavcev uporabo drugačnih pristopov pri delu z učenci in dijaki. Porajajo se vprašanja na katera zaenkrat nihče nima vseh odgovorov. Ta trenutek si vsi najbolj želimo, da bi našim učencem in dijakom omogočili kakovostno izobraževanje na daljavo.