matematika (matematika)
Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega šolstva
V Digitalni bralnici ZRSŠ smo objavili Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega…
Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022
Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo v Kongresnem centru Brdo,…
Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022
Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo…
Zaključna konferenca projekta NA-MA POTI
Konferenca namenjena sodelujočim v projektu NA-MA POTI bo potekala 30. junija 2022, v Kongresnem centru Brdo, Predoslje 39, Brdo pri…
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih in področjih
V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili »Smernice za uporabo digitalne tehnologije 2021« za posamezne predmete in področja.
Vrtenje vetrnice NA-MA POTI v šolskem letu 2020/2021
Iztekajoče šolsko leto je v osnovnih in srednjih šolah ponovno zaznamovalo izobraževanje na daljavo ter nujno varstvo ali delno zaprtje vrtcev, a vse to ni ustavilo vrtenja vetrnice projekta NA-MA POTI. Delo v projektu smo prilagodili, izkušnje preteklega šolskega leta 2019/2020 smo nam bile v veliko pomoč.
NA-MA POTI
Cilj projekta je NA-MA POTI – NAravoslovje, MAtematika, Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija, Interaktivnost je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki…
Vključimo v pouk e-učbenike
E-učbenik je interaktivni učbenik, ki je učbenik in delovni zvezek v enem. Namenjen je samostojnemu učenju učenca/dijaka, saj poleg nazorno…
Formativno spremljanje
Formativno spremljanje poudarja pomen pridobivanja raznolikih dokazov o učenju in pridobljenem znanju (pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno…
Smernice za e-pouk
Smernice za e-pouk pomagajo načrtovati dejavnosti za učence/dijake, ki so smiselne in uresničujejo zastavljene cilje pouka. S tem omogočajo premišljeno,…
Izobraževanje na daljavo – portal Jazon
Izobraževanje na daljavo je namenjeno dijakom, ki so zaradi športa, umetnosti in znanosti, bolezni ali drugih razlogov veliko odsotni od…
Vrednotenje prečnih veščin na področju naravoslovja, matematike in tehnologije
Temeljni cilj projekta ATS STEM – Assessment of Transversal skills on STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) je razvijati in preizkušati…