matematika (matematika)
Formativno spremljanje
Formativno spremljanje poudarja pomen pridobivanja raznolikih dokazov o učenju in pridobljenem znanju (pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno…

Smernice za e-pouk
Smernice za e-pouk pomagajo načrtovati dejavnosti za učence/dijake, ki so smiselne in uresničujejo zastavljene cilje pouka. S tem omogočajo premišljeno,…

Izobraževanje na daljavo – portal Jazon
Izobraževanje na daljavo je namenjeno dijakom, ki so zaradi športa, umetnosti in znanosti, bolezni ali drugih razlogov veliko odsotni od…

Vrednotenje prečnih veščin na področju naravoslovja, matematike in tehnologije
Temeljni cilj projekta ATS STEM – Assessment of Transversal skills on STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) je razvijati in preizkušati…

Ugotavljanje matematičnega znanja – priročnik za učitelje
Z vami delimo novico o izidu novega priročnika za učitelje matematike v osnovnih in srednjih šolah z naslovom Ugotavljanje matematičnega…

Učitelj matematike preiskuje lastno poučevalno prakso
Glavni cilj projekta TIME – Učitelj matematike preiskuje lastno poučevalno prakso je raziskati, kako lahko skupnost učiteljev matematike na šoli izboljša…

Računalniško in matematično mišljenje
Glavni cilj projekta CMCT – Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula je raziskati, kako lahko povežemo…

Glas učenca – most do učenja
Cilj projekta STUDENT VOICE, Glas učenca – most do učenja je slišan in upoštevan glas učenca, ki temelji na vzpostavitvi…

Kaj imajo skupnega valj, kvadratna in racionalna funkcija ter statistika?
So modeli izvedbe pouka matematike v času izobraževanja na daljavo in še mnogo več. V času izvajanja izobraževanja na daljavo…

Z učitelji matematike v srednji šoli smo prižgali luč
Na 2. videokonferenčnem srečanju za učitelje matematike v SŠ se je zbralo 53 učiteljev. Po uvodu smo predstavili 10…

Matematiki na 2. VK srečanju o pomenu preverjanja matematičnega znanja
V 2. videokonferenci učiteljev matematike v osnovni šoli se je v treh različnih terminih, ko so srečanja potekala v sedmih…

Matematiki na 2. VK srečanju o pomenu preverjanja matematičnega znanja
V 2. videokonferenci učiteljev matematike v osnovni šoli se je v treh različnih terminih, ko so srečanja potekala v sedmih…
