Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
pouk geografije
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
pouk geografije
Vključevanje digitalnih zemljevidov in geografskih tematskih kart v učni proces
Članek iz:
Geografija v šoli 1/2024
•
Avtorji:
Matej Matkovič
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
digitalne kompetence
,
digitalni zemljevidi
Učenje z raziskovanjem
Članek iz:
Geografija v šoli 3/2022
•
Avtorji:
Melita Vidovič
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
raziskovalno učenje
,
ravnanje z odpadki
,
okoljska vzgoja
Svetlobna onesnaženost kot izobraževalna vsebina
Članek iz:
Geografija v šoli 3/2021
•
Avtorji:
dr. Eva Konečnik Kotnik
,
dr. Igor Žiberna
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
terensko delo
,
svetlobno onesnaženje
Pouk geografije in vzgoja za ljubezen do domovine in države
Članek iz:
Geografija v šoli 3/2020
•
Avtorji:
dr. Jurij Kunaver
,
Rožle Bratec Mrvar
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
domoljubje
,
terenski pouk
,
učitelj geografije
Kako izdelati tipna učila za slepe in slabovidne pri pouku geografije
Članek iz:
Geografija v šoli 2/2019
•
Avtorji:
Polona Küssel
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
slepi in slabovidni učenci
,
tipni prikazi
,
izdelava tipnih učil
Funkcionalno razvrednoten prostor – razmere v Sloveniji in možnost vključevanja vsebine v osnovno- in srednješolsko izobraževanje
Članek iz:
Geografija v šoli 2/2019
•
Avtorji:
dr. Tatjana Kikec
,
dr. Barbara Lampič
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
prostor
,
funkcionalno razvrednotena območja
,
oživitev
,
sanacija
,
trajnostna raba prostora
,
izobraževanje za trajnostni razvoj
Vključenost tematik slovenskega izseljenstva v pouk geografije
Članek iz:
Geografija v šoli 3/2018
•
Avtorji:
dr. Mojca Ilc Klun
•
Ključne besede:
geografija
,
učenci
,
pouk geografije
,
slovensko izseljenstvo
,
učni načrti
,
učbeniki
Vključujoča šola – nekateri poudarki z vidika geografije
Članek iz:
Geografija v šoli 2/2018
•
Avtorji:
dr. Anton Polšak
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
vključujoča šola
,
sposobnosti učencev
Uporaba geografskih informacijskih sistemov vode v Sloveniji pri pouku geografije v srednji šoli na primeru programa Quantum GIS
Članek iz:
Geografija v šoli 3/2017
•
Avtorji:
Tanja Golob
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
geografski informacijski sistem
,
Quantum GIS
Aplikacija STAGE – interaktivna pot do znanja o geografiji Slovenije
Članek iz:
Geografija v šoli 2/2017
•
Avtorji:
Mojca Merc
•
Ključne besede:
pouk geografije
,
statistični podatki
,
kartografija
,
informacijsko-komunikacijska tehnologija
Pomen vključevanja migracijske tematike in vsebin medkulturne vzgoje v vse učne predmete
Članek iz:
Geografija v šoli 2-3/2016
•
Avtorji:
dr. Janja Žitnik Serafin
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
pouk geografije
,
medkulturna vzgoja in izobraževanje
,
učna gradiva za geografijo
,
migracije
,
manjšine
Kako poznajo podnebne spremembe devetošolci in koliko razumejo potrebo po celostni obravnavi problematike podnebnih sprememb učitelji
Članek iz:
Geografija v šoli 1/2016
•
Avtorji:
mag. Igor Plohl
•
Ključne besede:
geografija
,
osnovna šola
,
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
pouk geografije