Priporočila za načrtovanje, organiziranje in izvedbo preverjanja in ocenjevanja znanja za učence, ki so ob koncu šolskega leta neocenjeni ali se izobražujejo na domu

Glede na vprašanja in dileme, ki se pojavljajo na šolah, smo pripravili nekaj priporočil, namenjenih vodstvenim in strokovnim delavcem v…

Javni poziv za izbor sodelujočih VIZ za projekt Podnebni cilji in vsebine v vzgoji in izobraževanju

Namen javnega poziva je sistematično vključevanje podnebnih ciljev in vsebin v predšolsko vzgojo, osnovno in srednješolsko izobraževanje v okviru ukrepa…

Dobitniki priznanj državnega tekmovanja s področja zgodovine za učence 8. in 9. razreda v šolskem letu 2021/2022

Objavljamo seznam dobitnikov priznanj državnega tekmovanja s področja zgodovine v šolskem letu 2021/2022. Vsem dobitnikom priznanj iskreno čestitamo, vsem učiteljem…

Javni poziv za izbor sodelujočih VIZ ali OE VIZ za sodelovanje v poskusu Koncept prepoznavanja nadarjenih otrok, učencev in dijakov ter vzgojno-izobraževalnega dela z njimi

Na podlagi Pravilnika o posodabljanju vzgojno-izobraževalnega dela (Uradni list RS, št. 7/14, 27/17 in 47/19), v skladu s Sklepom 219….

Dobitniki zlatih in srebrnih priznanj na tekmovanju osnovnošolcev in srednješolcev s področja geografije 2021/2022

Objavili smo uradne rezultate državne ravni tekmovanja s področja geografije. Iskrene čestitke vsem dobitnikom zlatih in srebrnih priznanj. V skupini…

Ugodni nakupi strokovne literature v mesecu marcu in aprilu 2022

Tudi v letu 2022, do konca meseca aprila, poteka vsakoletna akcija nakupa strokovne literature po znižanih cenah. Cene priročnikov so…

4. nacionalna konferenca Jeziki v izobraževanju

Vljudno vas vabimo na 4. nacionalno konferenco Jeziki v izobraževanju, ki bo 1. julija 2022 v Kongresnem centru Brdo, Predoslje…

01 jul. 2022
2. konferenca DUH – družboslovnih, umetnostnih in humanističnih predmetov “Mladi in ustvarjalnost”

2. konferenca DUH – družboslovnih, umetnostnih in humanističnih predmetov s temo “Mladi in ustvarjalnost” bo potekala 28. junija 2022, v…

28 jun. 2022
KLJUČ

Z razvijanjem vKLJUČujoče poučevalne prakse do učinkovitega učnega okolja.
Cilj projekta je razviti vključujočo poučevalno prakso, ki omogoča vzpostavitev učinkovitega učnega okolja.

ELaDiNa PROJECT (Early Language Development in Nature)

Evropski Erasmus+ projekt Zgodnji razvoj jezika v naravi — Early Language Development in nature (ELaDiNa) temelji na raziskovanju in spodbujanju…

JeŠT – Jeziki štejejo

Projekt Jeziki štejejo sofinancirata Evropski socialni sklad ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport.  Namen projekta Jeziki štejejo je spodbujanje…