Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
formativno spremljanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
formativno spremljanje
Potrebe sodobne družbe narekujejo nove pristope k izobraževanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
Nadja Likar
,
Marija Sivec
•
Ključne besede:
spodbujanje otrokovih potencialov
,
vrtec
,
formativno spremljanje
Formativno spremljanje otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami/motnjami
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
Klavdija Paldauf
•
Ključne besede:
vrstniško sodelovanje
,
otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
,
otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami
,
vzgojno delo
,
formativno spremljanje
,
izkustveno učenje
Vrstniško sodelovanje spreminja pouk francoščine
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
mag. Simona Cajhen
,
Andrejka Lorenčak
•
Ključne besede:
izkustveno učenje
,
vrstniško sodelovanje
,
Francoščina
,
formativno spremljanje
Formativno spremljanje pri pouku španščine
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
Saša Pušnar Dobnikar
•
Ključne besede:
izkustveno učenje
,
kakovostna vprašanja
,
ugotavljanje predznanja
,
Španščina
,
formativno spremljanje
Od učenja učenja do formativnega spremljanja pri pouku zgodovine
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
mag. Damjana Krivec Čarman
•
Ključne besede:
izkustveno učenje
,
kakovostna vprašanja
,
načrtovanje učnega sklopa
,
zgodovina
,
formativno spremljanje
Formativno spremljanje: Izkustveno učenje ob podpori kakovostnih vprašanj pri predmetu DKE
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
mag. Klavdija Šipuš
•
Ključne besede:
izkustveno učenje
,
kakovostna vprašanja
,
Domovinska in državljanska kultura in etika
,
formativno spremljanje
Izboljševanje učnih dosežkov učencev s formativnim spremljanjem
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
,
Urška Margan
•
Ključne besede:
učni dosežki
,
formativno spremljanje
,
povratna informacija
Intervju z Normanom Emersonom
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2017
•
Avtorji:
dr. Ada Holcar Brunauer
•
Ključne besede:
intervju
,
Irska
,
formativno spremljanje
,
Škotska
Učenje učenja – ter formativno spremljanje: spet novi poskusi ali priložnost za dijake?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2017
•
Avtorji:
Klavdija Mele
•
Ključne besede:
učenje učenja
,
formativno spremljanje
,
učitelji
Uporaba e-listovnika za formativno spremljanje pri pouku angleščine
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2/2016
•
Avtorji:
Petra Mikeln
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
načrtovanje pouka
,
e-listovnik
,
kriteriji
,
angleščina
,
formativno spremljanje
E-listovnik kot orodje za formativno spremljanje
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2/2016
•
Avtorji:
Vesna Gros
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
načrtovanje pouka
,
e-listovnik
,
formativno spremljanje
,
pouk
Izkušnje z uvajanjem formativnega spremljanja znanja v pouk
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2/2016
•
Avtorji:
Zorica Potisk
•
Ključne besede:
pouk
,
povratna informacija
,
načrtovanje pouka
,
cilji
,
formativno spremljanje
«
1
…
7
8
9
10
»