Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
učeča se skupnost
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
učeča se skupnost
Analiza razvoja profesionalne učeče se skupnosti
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2024
•
Avtorji:
Andreja Črešnik
•
Ključne besede:
povratna informacija
,
timsko sodelovanje
,
kakovost vzgojno-izobraževalnega zavoda
,
učeča se skupnost
,
profesionalni razvoj
Intervju z Dorotejo Vidmar, kadrovsko vodjo Hotelov Lifeclass
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2018
•
Avtorji:
dr. Branka Likon
,
Petra Weissbacher
•
Ključne besede:
nagrajevanje zaposlenih
,
učeča se skupnost
,
vključevanje zaposlenih v razvoj
Učiteljski zbor kot učeča se skupnost: predstavitev primera dobre prakse
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2018
•
Avtorji:
mag. Ines Piljić
•
Ključne besede:
vertikalne in horizontalne povezave
,
osnovna šola
,
učeča se skupnost
Distribuirano vodenje: podpora izvajanju učeče se skupnosti
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2018
•
Avtorji:
dr. Sonja Sentočnik
•
Ključne besede:
distribuirano vodenje
,
vodstveni tim
,
organizacijska zmožnost
,
učeča se skupnost
,
vloga ravnatelja
Učeča se skupnost: razumevanje koncepta in njegovih pasti
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2018
•
Avtorji:
dr. Dejan Hozjan
•
Ključne besede:
vzgojno-izobraževalni zavod
,
sodelovalno učenje
,
učeča se organizacija
,
upravljanje
,
učeča se skupnost
Koncept Reggio Emilia: koncept, ki nadgradi, bogati, povezuje … in učeča se skupnost
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2018
•
Avtorji:
Tjaša Rozman
•
Ključne besede:
koncept Reggio Emilia
,
kurikulum
,
oblike sodelovanja
,
učeča se skupnost
Sodelovanje v projektu OBJEM
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2023
•
Avtorji:
Jana Podobnik Kožić
•
Ključne besede:
kolegialne hospitacije
,
mednarodno povezovanje
,
gradniki
,
OBJEM
,
uvajanje novih pristopov
,
učeča se skupnost
,
bralna pismenost
Zakaj je formativno spremljanje ključ do vključujoče šole?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
mag. Mariza Skvarč
•
Ključne besede:
vključujoča šola
,
formativno spremljanje
,
učeča se skupnost
Vključujoča šola – izjema ali pravilo
Članek iz:
Razredni pouk 3/2017
•
Avtorji:
dr. Jana Grah
•
Ključne besede:
učno okolje
,
koncept vključevanja
,
vodenje razreda za dobro klimo in vključenost
,
socialno in čustveno opismenjevanje
,
formativno spremljanje
,
učeča se skupnost
Kako spreminjati na bolje pouk, učence, sebe?
Članek iz:
Razredni pouk 3/2018
•
Avtorji:
ddr. Barica Marentič Požarnik
•
Ključne besede:
rutina
,
razmislek
,
profesionalni razvoj učitelja
,
učeča se skupnost
,
povratna informacija
V sodelovalnem OBJEM-u branja in znanja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2020
•
Avtorji:
Polonca Tomac Stanojev
•
Ključne besede:
projekt OBJEM
,
bralna pismenost
,
timsko delo
,
učeča se skupnost
Občutek varnosti je na prvem mestu
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2020
•
Avtorji:
Tjaša Prudič
•
Ključne besede:
projekt OBJEM
,
občutek varnosti
,
načrtovanje
,
učeča se skupnost
1
2
»