Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
podnebne spremembe
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
podnebne spremembe
Zdravje v času podnebnih sprememb: Kako okolje oblikuje naše dobro počutje
Članek iz:
Geografija v šoli 2/2025
•
Avtorji:
Ajda Mlakar
,
dr. Tomaž Gorenc
,
dr. Andreja Kukec
,
Tanja Rejc
•
Ključne besede:
onesnažen zrak
,
okolje in zdravje
,
hrup
,
mestni toplotni otoki
,
podnebne spremembe
,
izobraževanje
,
ozaveščanje
Pomen fizičnega prostora za kakovost učenja pri šestošolcih
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 2-3/2025
•
Avtorji:
Mateja Hočevar Gregorič
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj
Miyawakijev gozdiček – trajnostna učilnica v naravi
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Tatjana Zgubič
•
Ključne besede:
učilnica v naravi
,
Miyawakijev gozdiček
,
biotska raznovrstnost
,
ohranjanje narave
,
podnebne spremembe
,
izobraževanje
,
trajnostnost
Izobraževanje, okoljsko ozaveščanje in povezovanje skupnosti skozi projekt čebelje senzorne poti osnovne šole Nove Jarše
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Slađana Đukanović
,
Emir Jušič
,
Kaja Komac
,
Maja Strel
,
Zala Šeme
•
Ključne besede:
okoljsko ozaveščanje
,
senzorno učenje
,
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
čebelja senzorna pot
Jej z glavo, ne z očmi!
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Petra Košir
•
Ključne besede:
ekologija
,
zavržena hrana
,
podnebne spremembe
,
trajnostnost
,
ozaveščanje
Z majhnimi koraki spreminjamo svet
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Sonja Serec
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje za trajnosti razvoj
,
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
VITR
Transformativno učenje odraslih v praksi – primer trajnostnega projekta
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
dr. Johanna Amalia Robinson
,
dr. Nevenka Bogataj
•
Ključne besede:
odrasli
,
izobraževalni program
,
občanska znanost
,
podnebne spremembe
,
Slovenija
,
izobraževanje
Usvajanje geografije se začne že v vrtcu
Članek iz:
Geografija v šoli 1/2024
•
Avtorji:
Sandra Pučko
•
Ključne besede:
vreme
,
vremenski pojavi
,
podnebne spremembe
,
predšolsko obdobje
,
ozaveščanje
Žitarice in kruh, simbol življenja
Članek iz:
Geografija v šoli 2/2020
•
Avtorji:
Simona Tučman
•
Ključne besede:
podnebne spremembe
,
kruh
,
mladostniki
So spremembe v vodnem režimu Zelencev posledica delovanja človeka?
Članek iz:
Geografija v šoli 2-3/2023
•
Avtorji:
Petra Berčič Oman
•
Ključne besede:
Zelenci
,
izvir
,
podnebne spremembe
,
mokrišče
,
naravni rezervat
Projekt podnebni cilji in vsebine v vzgoji in izobraževanju
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2022
•
Avtorji:
Lea Avguštin
,
Saša Kregar
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj
Nujno je trajnostno življenje in ne trajnostni razvoj
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2022
•
Avtorji:
ddr. Ana Vovk
•
Ključne besede:
samooskrba
,
trajnostnost
,
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
izobraževanje
1
2
»