Fizika (fizika)
Konferenca “Od poučevanja k učenju s formativnim spremljanjem”
Vabljeni na konferenco Od poučevanja k UČENJU s formativnim spremljanjem, ki bo potekala 30. avgusta 2022, v Cankarjevem domu Ljubljana…
Zbornik razvojne naloge Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme
V letih 2018–2020 je potekala na Zavodu RS za šolstvo razvojna naloga Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme: Formativno spremljanje…

Preprečevanje, prepoznavanje in naslavljanje medvrstniškega nasilja v VIZ
V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili Protokol ob zaznavi in za obravnavo medvrstniškega nasilja v vzgojno-izobraževalnih zavodih,…

Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega šolstva
V Digitalni bralnici ZRSŠ smo objavili Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega…

Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022
Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo v Kongresnem centru Brdo,…

Zaključna konferenca projekta NA-MA POTI
Konferenca namenjena sodelujočim v projektu NA-MA POTI bo potekala 30. junija 2022, v Kongresnem centru Brdo, Predoslje 39, Brdo pri…
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih in področjih
V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili »Smernice za uporabo digitalne tehnologije 2021« za posamezne predmete in področja.

6. konferenca učiteljev/-ic naravoslovnih predmetov – NAK 2021 “Izzivi avtentičnosti v naravoslovnem izobraževanju”
Konferenca je namenjena učiteljicam in učiteljem naravoslovnih predmetov in predmetov z naravoslovnimi vsebinami.
Razvijanje kompetenc integriranega vodenja
Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse…

Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve
Cilj projekta DESIGN MY FUTURE – Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve je zmanjšati zgodnje opuščanje šolanja pri…

Glas učenca – most do učenja
Cilj projekta STUDENT VOICE, Glas učenca – most do učenja je slišan in upoštevan glas učenca, ki temelji na vzpostavitvi…

O izobraževanju na daljavo s svetovalci ZRSŠ v SIO skupnostih
Nova situacija v kateri smo se znašli zahteva od strokovnih delavcev uporabo drugačnih pristopov pri delu z učenci in dijaki. Porajajo se vprašanja na katera zaenkrat nihče nima vseh odgovorov. Ta trenutek si vsi najbolj želimo, da bi našim učencem in dijakom omogočili kakovostno izobraževanje na daljavo.
