Opis
Dvojna številka je posvečena pozitivni psihologiji v šoli oz. pozitivni vzgoji in izobraževanju. Ko govorimo o pozitivni psihologiji in pozitivni vzgoji in izobraževanju, govorimo o vrlinah učencev in učiteljev, o dobrih odnosih med učenci ter s strani učitelja do učencev in obratno, o povezanosti s skupnostjo in z ranljivimi skupinami oz. skupinami z manj priložnostmi.
V tematski številki lahko preberete o:
- različnih načelih pozitivne psihologije z vidika timskega dela v vzgoji in izobraževanju ter skozi prizmo uveljavljenega Seligmanovega modela PERMA utemeljeno pomembnost timskega dela ter psiholoških procesov, ki jih timsko delo vključuje,
- izbranih pozitivnopsiholoških intervencijah oz. dejavnostih, ki jih lahko učitelji vključijo v svoje pedagoško delo z namenom skrbi za dobrobit/blagostanje učencev,
- empirični raziskavi, v kateri so avtorice ugotavljale, kako so IKT-kompetence, osebnostna prožnost oz. rezilientnost in različne vrste stikov z vrstniki in učitelji prispevali k psihosocialnemu blagostanju učencev med epidemijo covida-19 v Sloveniji,
- pozitivni psihologiji na področju psihologije glasbenega nastopanja,
- raziskovalnih ugotovitvah projekta Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji,
- idejah za poučevanje rezilientnosti s pomočjo navdihujočih zgodb,
- načinih krepitve razvojne miselne naravnanosti pri učencih in dijakih …
Vabljeni k branju!