Razredni pouk (2/2022)

13,00 

Kategoriji: ,

Opis

Pričujoča številka revije Razredni pouk obravnava prehod iz vrtca v šolo in pripravljenost za učenje v prvem razredu. Kontinuum v razvoju in učenju posebej ilustriramo s primerom bralne pismenosti otrok, ki se začne z razvojem govora in zgodnje pismenosti. Ko se osredotočamo na slovensko šolo, predlagamo nekaj sistemskih, vsebinskih in didaktičnih rešitev z namenom prispevati k višji kakovosti dela z otroki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Objavljamo intervju z Nives Zore in mag. Renato Zupanc Grom z namenom poudariti, da prehod iz vrtca v šolo zahteva povezovanje na več nivojih. Razmišljamo o pomenu predstav, ki jih imajo vzgojitelji in učitelji o otrocih, pri čemer je izhodišče največja korist otroka. Obravnavamo pomen fizičnega učnega prostora, ki mora nuditi različne priložnosti za kognitivni, socialni, čustveni in telesni razvoj učencev. Predstavljamo pozitivne učinke kakovostnega sodelovanja med šolo in domom za učence, učitelje in starše. K boljšemu uvidu v otrokov razvoj pripomore tudi portfolio, ki omogoča vpogled v individualnost, ustvarjalnost, inovativnost in način razmišljanja ter druge za otroke pomembne vidike razvoja in učenja. Pišemo o strahu pred šolo in ključni vlogi pedagoških pristopov učiteljev pri njegovi odpravi. V Idejah iz razreda se posvetimo učenju prvošolcev na prostem skozi izkušnje, s konkretnim materialom in vključenimi elementi formativnega spremljanja. Aktualno prinaša izkušnje o prehajanju otrok iz vrtca v šolo iz Nemčije, Škotske, Madžarske in Italije.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Stopnja izobraževanja

,

Vrsta gradiva

ISSN 1408-7820
Število strani 64. str
Format A4