Opis
Ob koncu šolskega leta je pred vami tretja številka revije Šolska knjižnica, v kateri prevladujejo prispevki iz prakse. Pišemo o šolskem bralnem tekmovanju na Osnovni šoli Horjul, o evropskem dnevu jezikov in Almi Karlin, o popularni igri ”soba pobega«, ki so jo izvedli v knjižnici z namenom usvajanja UDK in decimalnih števil. Sledi prispevek o enem najbolj prepoznavnih projektov na Zavodu RS za šolstvo; predstavimo Objem, katerega namen je razvijanje bralne pismenosti; v knjižnici jo spodbujamo in krepimo z bralnimi in knjižničarskimi krožki, s projektom Erazmus +, pa tudi z navduševanjem učencev za prebiranje poezije. Številko obogatijo odmevi z aktualnimi poročili o bibliopedagoški šoli, o zaključni konferenci projekta Objem in o jubileju gibanja Bralna značka, sklenemo pa jo s poročili o digitaliziranih strokovnih zbornikih s področja šolskega knjižničarstva ter dvema poročiloma o knjigah, ki sta izšli konec lanskega leta.