Razredni pouk (3/2023)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

V tokratni številki je prvo razmišljanje namenjeno učitelju – o njegovi spremenjeni vlogi, izobraževanju mladih učiteljev, o kariernem razvoju, kompetencah, sodelovanju idr. V rubriki Stroka pišemo o razvijanju zmožnosti digitalnega branja na razredni stopnji, o odkrivanju kulturne dediščine domačega kraja z muzejskimi dejavnostmi ter o povezovanju in vključevanju za znanje in dobro počutje. Odgovarjamo na vprašanje kdaj in kako ustno ocenjevati ter kako pristopiti k načrtovanju, izvajanju in vrednotenju poučevanja in učenja z digitalno tehnologijo; v kotičku za branje pišemo o grški mitologiji. Prispevki iz prakse so raznoliki; dva prispevka sta namenjena učenju angleščine, en učenju francoščine, tu je še prikaz organizacije dobrodelne akcije, prispevek o uporabi senzorike na razredni stopnji in prispevek o raziskovanju kulturne dediščine

Dodatne informacije

Stopnja izobraževanja

,

Vrsta gradiva

ISSN 1408-7820
Število strani 64. str
Format A4