Razredni pouk (1/2024)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

Revija Razredni pouk ponovno nagovarja učitelje k razmisleku, da iščejo učinkovite načine poučevanja zaradi želje pridobiti in deliti kakovostno znanje učencu, ki je aktiven, se učinkovito uči in ima razvito ustrezno raven bralne pismenosti. V prispevkih so torej izkušnje avtoric, ki preizkušajo pristope, s katerimi prispevajo k dvigu ravni bralne pismenosti, s posebnim poudarkom na bralnih spodbudah. Bogat nabor idej o tem, kako ozaveščati starše o pomenu družinskega branja, kako izbirati kakovostno bralno gradivo ter kako so lahko odrasli bralni zgled. Pišemo še, kako razvijati bralno pismenost v večjezičnem okolju, kako razvijati predopismenjevalne zmožnosti pri pouku na prostem, kako smiselno in učinkovito uporabiti spletne slovarje, kako vzpostaviti bralno spodbudno okolje na razredni stopnji, kako skrbeti za duševno dobrobit učencev ter kaj je in kako uporabiti digitalni pripomoček KOBI za učenje in utrjevanje branja.

 

 

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

,

Vrsta gradiva

ISSN 1408-7820
Število strani 64. str
Format A4