Matematika v šoli (2/2024)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

V tokratni številki revije pišemo o:
– razvijanju algoritmičnega mišljenja preko pisnega deljenja;
– integraciji umetne inteligence v poučevanje; kako učinkovito oblikovati pozive;
– predstavljamo dve srednješolski raziskovalni nalogi: Reševanje polinomskih enačb z želvjo grafiko in Raziskovanje kvadratnih palindromov;
– pomenu načrtne rabe matematičnih terminov pri pouku matematike;
– predstavljen je naravoslovni dan v osnovni šoli z uporabo matematičnih vsebin;
– delu z nadarjenimi dijaki med učno uro, gre za integracijo različnih metod in oblik dela s pomočjo različnih didaktičnih pristopov in strategij.
V novicah povzamemo dogodke iz konference KUPM 2024, dotaknemo se raziskave TIMSS za četrtošolce, predstavljamo novo knjigo in povzetek raziskovalnih nalog iz Srečanja mladih raziskovalcev 2024.
Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

, ,

Vrsta gradiva

ISSN 1318-010X
Število strani 64. str
Format A4